UPGRADE FORUM

Gestart door Luc Gilgemyn, 21 juli 2025, 09:47:16

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Ah op die manier Kris !  Je moet uiteraard ingelogd zijn... merci voor het mee denken !  ((4
Harelbeke-West-Vlaanderen

Mark Stolk

Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 juli 2025, 11:15:06Herregistreren of zo hoeft niet Mark.

Met 'knop' heb ik mij misschien verkeerd uitgedrukt.  Het gaat niet echt om een knop.  Je hoeft alleen op de TEKST die direct onder het dialoogvenster staat - Klik of sleep bestanden hierheen om bijlagen.... - te klikken.

Dank voor de info Luc. Als ik het scherm 'snel beantwoorden' kies dan zie ik die tekst niet staan. Ook niet als ik 'citeer' aanklik. WEL zie ik de tekst als ik op "reageer" klik. Maar als ik dus op iemand hogerop in een post wil reageren kan ik geen foto toevoegen
Met vriendelijke groet

Marcel van den Berg

Dat klopt, onder het snel reageren kopje is de knop afwezig.

Luc Gilgemyn

Citaat van: Mark Stolk op 25 juli 2025, 19:32:54
Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 juli 2025, 11:15:06Herregistreren of zo hoeft niet Mark.

Met 'knop' heb ik mij misschien verkeerd uitgedrukt.  Het gaat niet echt om een knop.  Je hoeft alleen op de TEKST die direct onder het dialoogvenster staat - Klik of sleep bestanden hierheen om bijlagen.... - te klikken.

Dank voor de info Luc. Als ik het scherm 'snel beantwoorden' kies dan zie ik die tekst niet staan. Ook niet als ik 'citeer' aanklik. WEL zie ik de tekst als ik op "reageer" klik. Maar als ik dus op iemand hogerop in een post wil reageren kan ik geen foto toevoegen

hoi mark....  dit is een test.... pffffft we leren nog elke dag bij.... een upgrade brengt altijd dit soort vreemde verschijnsels mee...  Dit is een post met 'citeer' waarin ik uiteindelijk een foto heb kunnen posten.
Wat u schrijft klopt, dus, maar er is een oplossing (alhoewel niet ideaal vind ik, maar we zoeken verder en bekijken met Simple Machines Forum of dit normaal is.

Wat heb ik gedaan :
'citaat' aangeklikt en het dialoogvenster verschijnt - de bewuste regel ontbreekt.
Ik heb vervolgens mijn tekst getypt en vervolgens op BEKIJKEN (onderaan) geklikt  - je kunt je tekst dan bekijken maar oh wonder, als je vervolgens naar je dialoogvenster terug scrolt is de regel 'Klik of sleep....' verschenen.. vervolgens kan je dan foto's posten en verzenden.  Ik hoop dat je mijn uitleg begrijpt, niet altijd gemakkelijk om zoiets neer te pennen. Maar... we zoeken nog verder in dit labyrint.

zie twee posts verder

Luc Gilgemyn

Als je het scherm 'snel beantwoorden' gebruikt is de problematiek dezelfde.
Tekst intypen
'bekijken' aanklikken
en dan staat daar de regel om foto's bij te plaatsen.

Luc Gilgemyn

Citaat van: Mark Stolk op 25 juli 2025, 19:32:54

Mark, als 't goed is verschijnt er nu wanneer je reageer aanklikt een knop 'bestanden toevoegen' onderaan rechts.  Als je daarop klikt verschijnt de beruchte regel 'klik of sleep.....enz' en kunt u foto's bijvoegen.  Bij 'snel reageren' net hetzelfde.  Daarmee zou de zaak moeten opgelost zijn, met dank aan de Wim achter de schermen.

Mark Stolk

Superbedankt voor al het werk mannen!! Het werkt!!!
Met vriendelijke groet

Marcel van den Berg

Haha, het is gewoon letterlijk een kopie van de bekijken / voorbeeld knop  --11
Maar het werkt, bedankt Luc en Wim!  ((3 

Rudi Berthels