Orchideeen

Gestart door Rinus Bode, 13 maart 2011, 22:07:23

Vorige topic - Volgende topic

Kris De Raeymaeker

De lente is eigenlijk nu al aan het beginnen ...de eerste orchideetjes (Ophrys vooral) beginnen al aan hun voorbereiding . En dat bestaat er vooral in om al blad aan te maken. Altijd blij als ik de eerste rozetjes zie verschijnen ... 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Marcel van den Berg

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 23 september 2025, 14:05:58De lente is eigenlijk nu al aan het beginnen ...de eerste orchideetjes (Ophrys vooral) beginnen al aan hun voorbereiding . En dat bestaat er vooral in om al blad aan te maken. Altijd blij als ik de eerste rozetjes zie verschijnen ...

Ja, dat gaat hard nu Kris.
Bij mij in de tuin komt hier en daar ook het groen van de rozetjes alweer boven de grond.  :)

Danny Bonnez

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 23 september 2025, 14:05:58De lente is eigenlijk nu al aan het beginnen ...de eerste orchideetjes (Ophrys vooral) beginnen al aan hun voorbereiding . En dat bestaat er vooral in om al blad aan te maken. Altijd blij als ik de eerste rozetjes zie verschijnen ...

Leuk te zien Kris !
Ieper , West-Vlaanderen

Marcel van den Berg

Ook hier komt er weer zat boven de grond.
Tot zo ver ziet het er allemaal erg goed uit.

Luc Gilgemyn

Citaat van: Marcel van den Berg op 20 oktober 2025, 13:29:32Ook hier komt er weer zat boven de grond.

Veelbelovend Marcel, in die potjes in Utrecht zaten dus toch niet alleen steentjes !!!  -2(  ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Marcel van den Berg

Citaat van: Luc Gilgemyn op 26 oktober 2025, 11:42:20
Citaat van: Marcel van den Berg op 20 oktober 2025, 13:29:32Ook hier komt er weer zat boven de grond.

Veelbelovend Marcel, in die potjes in Utrecht zaten dus toch niet alleen steentjes !!!  -2(  ;)

Nee, er komt echt iets uit op  ;D

Danny Bonnez

Citaat van: Marcel van den Berg op 27 oktober 2025, 16:20:00
Citaat van: Luc Gilgemyn op 26 oktober 2025, 11:42:20

[/quot

Nee, er komt echt iets uit op  ;D

Mooi om te zien Marcel !
Ieper , West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Luc Gilgemyn op 26 oktober 2025, 11:42:20Veelbelovend Marcel, in die potjes in Utrecht zaten dus toch niet alleen steentjes !!!  -2(  ;)
Citaat van: Marcel van den Berg op 27 oktober 2025, 16:20:00Nee, er komt echt iets uit op  ;D

Mooi om zien Marcel ! Altijd spannende tijden ...woensdag ook rondje gelopen en dan zie je ze weer volop komen ...
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "