Foto van de dag

Gestart door Roland de Boer, 9 augustus 2010, 12:52:41

Vorige topic - Volgende topic

Wim Boens

Citaat van: Lida Lourens op 16 augustus 2012, 17:50:01
Citaat van: Wim Boens op 15 augustus 2012, 11:01:08
Oké, ik weet het, het zijn geen planten....maar toch maar eens tonen.....
We weten het allemaal Wim, kippen zijn geen planten, maar ik zie toch maar een enorme bijval na de plaatsing
van moeder en kinderen. Wat is dat nu in ons mens hè. Lijkt me een goed teken dat niet alles om planten behoeft te gaan,
maar dat deze foto's ons ook kunnen vertederen. Ik heb ieder geval genoten van alles wat er na jouw foto's te lezen was.
Dat Luc ook meedeed met een spitsvondige letterkundige opmerking had ik al verwacht, maar om te komen van kippen, naar de verjaardag van Maggy, en dan naar het slachten van een varken, en dan ook nog even al dat Engels...........
groet Lida

Zo zie je maar, wat enkele kleine kippetjes teweeg kunnen brengen  ;)
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Theo Stronks

Deze Gentiaan ,waarvan ik de naam niet meer weet,laat zich van de mooiste kant zien.

MaggiY

Gentiana paradoxa, Theo?
Aberdeen, North East Scotland, UK.

http://www.srgc.net/forum/index.php?action=forum

Bert Stegeman

Citaat van: Wim Boens op 16 augustus 2012, 18:21:32
Citaat van: Lida Lourens op 16 augustus 2012, 17:50:01
Citaat van: Wim Boens op 15 augustus 2012, 11:01:08
Oké, ik weet het, het zijn geen planten....maar toch maar eens tonen.....
We weten het allemaal Wim, kippen zijn geen planten, maar ik zie toch maar een enorme bijval na de plaatsing
van moeder en kinderen. Wat is dat nu in ons mens hè. Lijkt me een goed teken dat niet alles om planten behoeft te gaan,
maar dat deze foto's ons ook kunnen vertederen. Ik heb ieder geval genoten van alles wat er na jouw foto's te lezen was.
Dat Luc ook meedeed met een spitsvondige letterkundige opmerking had ik al verwacht, maar om te komen van kippen, naar de verjaardag van Maggy, en dan naar het slachten van een varken, en dan ook nog even al dat Engels...........
groet Lida

Zo zie je maar, wat enkele kleine kippetjes teweeg kunnen brengen  ;)

Dat is nu het leukste aan dit forum.
Het is heel informatief maar een geintje op zijn tijd houd dit forum ook plezierig.
Ik lied het verhaal van de kippen lezen aan mijn vriendin en zelfs zij lag in een deuk van het lachen.

Theo Stronks

Dat zou goed kunnen Maggi,de bloemen zitten aan stelen van ongeveer 15 cm.

Luc Gilgemyn

De hitte is verdwenen ! Is het einde van de zomer in zicht ?  ((15

Nog snel een beeld van de genadeloos verzengende zon die de afgelopen dagen de temperaturen tot een stuk boven de 30°C joeg  8)

Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom

Superfoto Luc. Ondraaglijke hitte, verzengende koperen ploert, een landerige lange lome zondag. lijdende plantjes

Bert Stegeman

--9 --9 _010 _010
Ja eigenlijk is 1 woord al genoeg PRACHTIG

Matthias Fouquaert

Dit was mijn foto van de dag. ;) 8)

Bleef zelfs zitten en deed de gevarendans. ((12

Lily-Anne Vereecken

Dit is mijn foto van de dag . Het is wel geen rotsplant maar wel de moeite om te zien en te ruiken  ((12 . Hier maken ze parfum van en kransen om rond je hals te hangen als je in  Hawai komt .
Het is een van onze plumeria's die nog wel een hele tijd zal doorgaan met bloeien .De totale bloem heeft ongeveer een doorsnede van 25 cm .
Omdat de volgende dagen niet zo mooi zullen zijn , hebben we ze in de veranda gezet ;Het zijn zonaanbidders en van te veel nat
en kou kunnen ze niet genieten .Geen gemakkelijke plant maar wel de moeite ( als je ze binnen kan overwinteren  )
gr
Lily-Anne

Luc Gilgemyn

Zo te zien en te horen een mooie plant Lily-Anne.

Bij mijn foto van de dag kan men zich afvragen... heeft hij (of zij) nu honger of dorst ??  )--1 -2(

Frankie Wulleman

Citaat van: Luc Gilgemyn op 25 augustus 2012, 12:02:18
Zo te zien en te horen een mooie plant Lily-Anne.

Bij mijn foto van de dag kan men zich afvragen... heeft hij (of zij) nu honger of dorst ??  )--1 -2(

Kijk eens aan, de Luc die een bad neemt. Het water is een beetje wazig, maar ik had u toch direct herkend.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Peter Rijntjes

Gerrit Eijkelenboom

Binnen de tuin is het natuurlijk allemaal kommer en kwel, maar hebben jullie nog wel oog voor dieren buiten de tuin?

Lepelaars en ganzen in de Oostvaardersplassen.