Ik kan Luc alleen maar bijtreden . We mogen als bestuur en vereniging terugblikken op een heel mooie dag. Het was alweer "championsleague-niveau" .

We hebben gescoord ,er was veel volk , goede sfeer, heb me nooit buitenspel gevoeld en in de kantine achteraf .........
De lezing van Chris vond ik super , heel goed uitgewerkt en gebracht.Het aanwezige publiek was geboeid , je kon het ook merken aan het vragenuurtje achteraf ...
En ook Luc had zijn stukje over de legendarische shows van de UK heel goed in mekaar gestoken.Heb ook daar zaken gehoord die ik niet wist.Nog maar eens een bewijs dat er in onze eigen kleine kring heel veel talent aanwezig is. Bedankt beide heren .
Het is idd heel bemoedigend om vast te stellen dat er zomaar eventjes 5 nieuwe mensen in de zaal zaten
Het doet goed aan het hart en ook weer een aantal jonge mensen die zich begeven aan onze hobby...

De tombola had extra veel spankracht door het feit dat Chris een aantal exclusieve Hepatica's had geschonken. Ja , mensen als Chris met zo'n hart voor de vereniging ..."chapeau".
Ik vermoed dat ook de gezellige babbel met een glaasje bubbels in de smaak viel .
We zien de toekomst rooskleurig tegemoet...
Ik ben er zeker van dat ook onze volgende gastspreker dezelfde aandacht geniet en we hopen dan ook weer iedereen in grote getale te mogen begroeten.