ik denk dat jou voorkeur gaat naar wat zachtere kleuren en dat je ook wel een boontje hebt voor de spiders .
Dat heb je goed geïnterpreteerd Danny. Vooral spiders hebben mijn voorkeur om de losse structuur van de bloemen in verband met de toepasbaarheid.
Ook de wat zachtere kleuren heb ik veelvuldig gebruikt omdat ze dan al gauw kleuren bij andere planten.
Rood is echter altijd en overal mijn kleur. Hiermee heb ik de toegang naar de achterzijde van het huis aan beide kanten beplant en momenteel geeft
dit een heel warm welkom in heel veel brandende kleuren rood.
Jouw smaak is trouwens niet mis hoor. Aanvankelijk dacht ik bij de tweede foto, nou, nou, moet ik dat mooi vinden, maar bij de vergroting kreeg ik grote
ogen en was ik zeer verbaasd. Heeeeel apart en toch ook heeeeel mooi. Zo zie je maar, dat indien je een goede en juiste indruk van een foto wilt krijgen
je je er wel even in moet verdiepen om ervan te kunnen genieten en dat even aanklikken toch de moeite loont, omdat er dan meer te zien is.
Hopelijk raken meer "forumsurfers" hierdoor geïnspireerd. Aan ons zal het niet liggen.
groet Lida
Om het af te leren, nogmaals een rooie