Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Alweer 13 jaar in de tuin; Pulsatilla bungeana.En ik ben d'r al 13 jaar gek op.
Polygala calcarea 'Lilet' doet nu al wéééééééken mee en weet nog van geen ophouden. (foto 2)
Hier eindelijk in bloei gekregen: Draba tomentosa, klein maar fijn.Helaas (nog) niet zo fraai als in de Alpen, de rozetjes bedoel ik.
Tussen de regenbuien door blijft er toch nog bloei komen ! 1) Lewisia tweedyi - lemon form opent zijn eerste bloemen.2) Phlox douglasii "Kelly's Eye" heeft een mooi oog... de naam zal dus geen toeval zijn ! 3) Phlox subulata "Bavaria" liet ik al eerder zien - maar ik vind hem zo fraai dat ik hem nog eens herhaal..
Tussen de regenbuien door blijft er toch nog bloei komen ! 1) Lewisia tweedyi - lemon form opent zijn eerste bloemen.2) Phlox douglasii "Kelly's Eye" heeft een mooi oog... de naam zal dus geen toeval zijn ! 3) Phlox subulata "Bavaria" liet ik al eerder zien - maar ik vind hem zo fraai dat ik hem nog eens herhaal.. Daar drinken we een lekker koud Bavaria op Proost lucSchitterende Ploxen en lewisia
Hier Aquilegia jonesii, tussen de regenbuien door, vanavond op de foto onsterfelijk gemaakt.
3) Phlox subulata "Bavaria" liet ik al eerder zien - maar ik vind hem zo fraai dat ik hem nog eens herhaal..