Is dat Gentiana boissieri, Kris ? Ben geen kenner van Gentiana's, maar ik denk, 't is wel een goede gok.
Ok Luc, gebeeldhouwd is misschien een beetje overdreven, ofwel misschien : die Scutellaria staat er als een rots in de branding.

En als ik dat beeld van Bert zijn ouders bekijk, dan moet dat nogal een beeldhouwer geweest zijn, die dat gefabriceerd heeft.
Daar verzinken mijn beeldjes en gehouwde werken bij in het niets.
Maar wat is niets ?
Als wij dus over niets schrijven, komen wij niet voor niets tot de volgende besluitvormingen :
Niets is de totale leegte, niets is er niet, het bestaat niet, het heeft geen existentie.
Hoe kunnen wij dan iets schrijven over niets, als niets helemaal niet bestaat ?
Als wij iets kunnen schrijven over niets, is niets dan toch niet iets ?
Knoop dat eens aan elkaar.
Het rare is, volgens de wetenschap is het heelal ontstaan door de 'oerknal' : boem

Voor die oerknal was er niets. Als er niets was, hoe is die oerknal, die toch iets was, dan totaal uit het niets tot stand, nee slechte uitdrukking, tot existentie gekomen ?
Had Einstein nog geleefd, hij had dit axioma (of zo iets) wel opgelost met zijn relativiteitstheorie of met een ander beest.
Maar Einstein is niet meer, hij bestaat niet meer, hij behoort dus tot de wereld van het niets.

Zijn er nog Einsteinen die iets te zeggen hebben, behalve als ze niets te zeggen hebben ?
Niets zal u tegenhouden als je iets te zeggen hebt over niets.