Najaarsbijeenkomst VRV op 17 november 2012 in de Plantentuin in GENT

Gestart door Luc Gilgemyn, 8 juli 2012, 12:10:13

Vorige topic - Volgende topic

Frankie Wulleman

We zien er met zijn allen naar uit om u te verwelkomen, Cliff! Bij deze ook hartelijk welkom op ons forum. We weten nu al dat we in november verwend zullen worden, maar misschien heb je nu al een voorsmaakje voor ons in petto via dit topic?
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Cliff Booker

Veel dank mijn vrienden voor uw zeer warm welkom. Ik zal proberen om samen een tussentijds verslag met een paar foto's voor degenen onder u met weinig geduld!    :D
We hopen dat het weer (en IJsland vulkaan) is aardig voor ons in november en we kijken uit naar ontmoeting zoals velen van jullie als mogelijk op dat moment.   _07
Ik kan niet beloven dat je een andere Ian Young, maar ik zal mijn best doen! LOL. ((1

Luc Gilgemyn

Harelbeke-West-Vlaanderen

Theo Stronks

Cliff Booker

Als follow-up op de aankondiging over onze lezing bezoeken naar Gent op 17 november, ik ben blij om te zeggen dat ik David Charlton gevraagd om een aantal van onze boeken met de titel te ondertekenen; 'Mountain Flowers - De Dolomieten', die we zullen meenemen ons te koop op de dag voor 12 euro per stuk. Hier endeth de schaamteloze reclame. Kind regards voor iedereen.

Frankie Wulleman

Ik heb uw boek reeds in mijn bezit, Cliff, wellicht zal je wel mijn exemplaar in Gent willen tekenen?

Cliff Booker

Ik zal dat met plezier doen, Frankie.  Looking forward to meeting you all.

Kris De Raeymaeker

Hello Cliff ,  I want to buy this book ! So if you could make a reservation for me I would be happy . 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Cliff Booker

Many thanks, Kris ... I have put your name on a copy.
Really looking forward to meeting you all.
Kind regards,
Cliff

Bert Stegeman

Dat gaat weer een prachtige dag worden
met veel heel veel mooie foto's en verhalen
Tot dan ((12

Cliff Booker

Luc Gilgemyn

Geen valse bescheidenheid, Cliff !  ;)
Trouwens, onze bijeenkomsten zijn ALTIJD prachtige dagen !  )))7
Harelbeke-West-Vlaanderen

Wim Boens

Citaat van: Luc Gilgemyn op  9 oktober 2012, 13:55:00
Geen valse bescheidenheid, Cliff !  ;)
Trouwens, onze bijeenkomsten zijn ALTIJD prachtige dagen !  )))7

(Hear, Hear)²
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Frankie Wulleman

Zo is dat Luc, en dat zal dit keer niet anders zijn. Dat wordt kwijlen dat het geen naam heeft. Ik heb begrepen dat de nodige slabbetjes al voorzien zijn, alsook de nodige emmers en dweils, dompelpompen en zandzakjes. Verder zijn er ook al irrigatiekanaaltjes gegraven rond de universiteit van Gent. We zijn op alles voorbereid.  :P

Bert Stegeman

Frankie is het nodig om eventueel Dijken te laten bouwen?
Of waterkeringen aan te leggen?
of is een emmer genoeg ((12 ((12