Ik heb eens grondig het topic crevicegardening bekeken en heel veel prachtige foto's , voorbeelden gezien ! Vooral op het schotse forum en
de nieuwe crevicegarden in Wisley hebben me duidelijkheid gegeven hoe een crevicegarden kan gemaakt worden met zo'n platte stenen. Heel toevallig beschik ik over die stenen en blijkbaar kan je daar een heel mooie, interessante rotstuin mee maken !

Nu ik over de nodige informatie beschik kon ik het niet laten om tot actie over te gaan

foto1: het uitzoeken van de geschikte stenen . foto 2,3,4 : het puzzelen kan beginnen ! de rij beginnen en eindigen met een schuine kant en
voor de eerste rijen de wat mindere hoge stenen gebruiken . Met behulp van de spade een gleufje maken en steen voor steen in de grond
steken. Het is heel leuk om te doen en het valt best mee als je genoeg keuze hebt van stenen. Ik heb de stenen ongeveer 2 cm van elkaar
geplaatst . Ik denk om zo verder op te bouwen , langzaam wat hoger , zodat ik op het einde de hoogte heb van de betonnen wand ?
Graag jullie commentaar.