Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Dat de bloei bij Saxen 'ondergeschikt' is bewijst eenvan de geselecteerde cotyledons.
Saxifraga 'Rex' blijft op de tuf zeer compact en maakt kleinere rozetten.
Je wilt ze de plant wel uittrekken.......Saxifraga Grisebachii staat op springen.
Citaat van: Frankie Wulleman op 3 februari 2013, 20:31:22Saxifraga 'Rex' blijft op de tuf zeer compact en maakt kleinere rozetten.Silvers op lava en tuf zijn prachtig, ik zaai nu de zaden die ik in de tuin win allemaal op deze stenen. Met zoveel soorten is er geen touw aan vast te knopen welke kruising het is, dus alles maar uitzaaien in eigen tuin.
Citaat van: Gerard Verweij op 4 februari 2013, 11:22:41Je wilt ze de plant wel uittrekken.......Saxifraga Grisebachii staat op springen.Geduld is een deugd Gerard.
Citaat van: Gert Hoek op 4 februari 2013, 18:15:18Citaat van: Frankie Wulleman op 3 februari 2013, 20:31:22Saxifraga 'Rex' blijft op de tuf zeer compact en maakt kleinere rozetten.Silvers op lava en tuf zijn prachtig, ik zaai nu de zaden die ik in de tuin win allemaal op deze stenen. Met zoveel soorten is er geen touw aan vast te knopen welke kruising het is, dus alles maar uitzaaien in eigen tuin.Wat is hierbij precies jouw werkwijze, Gert?