Goed idee !
Vanaf nu wordt het Leiomerus Cumulus.
Dinsdag ga ik naar de gemeente om mijn naam te veranderen.

Eens benieuwd wat ze er van zullen vinden.

Misschien sturen ze me wel naar het Caritas, is ook gevestigd in mijn gemeente.

Voor mensen die nog nooit van het Caritas gehoord hebben, misschien best ook, want het is onder andere een psychiatrische instelling, in de plaatselijke voertaal beter bekend als het zothuis.

Ik heb dit al eens gezegd, maar hier past het regelrecht :
'In het land van de abnormalen, zijn de normalen abnormaal, wat dan ook volledig normaal is. '
(Ik heb zo eens een heel pak hersenspinsels met allerhande soorten landen uit mijn mouw geschud, maar dat wil ik je niet aandoen.)
Wat dacht je ? Mensen die met rotsplanten maniakaal bezig zijn, dat die als normaal aanzien worden ?
Tja, wat is normaal ?
Trouwens, om succes te hebben in de showbusiness (hiermee spreek ik wel niet over het kleine Belgiƫ of Nederland) moet er zeker een kantje af zijn ofwel moet je talent hebben en nog eens mooi zijn ook. Maar die twee laatste zijn meestal niet voldoende, er moet altijd wel een klein hoekje af zijn.
Als je talent hebt en je bent niet mooi, dan moet er nog meer een hoek af zijn.
Een treffend voorbeeld hier van is toch wel Lady Gaga. Monsterlijk lelijk, talent te over en zou soms beter gewoon passen in een dwangbuis.
Met andere woorden, dus met een heel hoog gehalte aan excentriciteit. Dus met name een beetje abnormaal, ongewoon, raar, vreemd.
Maar dat mens heeft het wel gemaakt.
Moet we niet met zijn allen naar de 'normaalschool' ?