Under construction : De rotstuin van Danny Bonnez

Gestart door Danny Bonnez, 5 september 2012, 18:22:59

Vorige topic - Volgende topic

Frankie Wulleman

Het ziet er heel mooi uit, Danny, ik zie vooral heel wat wuivende bloempluimen van zilversaxifraga's. Die doen het daar uitstekend zo te zien.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Danny Bonnez op 20 mei 2018, 18:03:08
Even dit topic nog eens updaten , ondertussen is het al 4 jaar geleden dat ik deze crevice aangelegd heb .
Ieder jaar komen er enkele plantjes bij , ik heb er wel veel plezier aan ......
Staat er momenteel zo bij ....

Knap werk Danny - biedt ook een heel natuurlijke aanblik !  En het plezier... tja dat komt gratis er bij hé !!  ((12 ((12
Harelbeke-West-Vlaanderen

Danny Bonnez

Citaat van: Frankie Wulleman op 20 mei 2018, 22:21:00
Het ziet er heel mooi uit, Danny, ik zie vooral heel wat wuivende bloempluimen van zilversaxifraga's. Die doen het daar uitstekend zo te zien.

Inderdaad Frankie , heel wat zilversaxifraga's doen het hier heel goed . Verder is het een beetje zoeken naar compacte
rotsplanten die langlevend zijn en onderhoudsvrij zijn ......
Ieper , West-Vlaanderen

Danny Bonnez

Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 mei 2018, 09:02:39
Citaat van: Danny Bonnez op 20 mei 2018, 18:03:08
Even dit topic nog eens updaten , ondertussen is het al 4 jaar geleden dat ik deze crevice aangelegd heb .
Ieder jaar komen er enkele plantjes bij , ik heb er wel veel plezier aan ......
Staat er momenteel zo bij ....

Knap werk Danny - biedt ook een heel natuurlijke aanblik !  En het plezier... tja dat komt gratis er bij hé !!  ((12 ((12

Dank je Luc , ik probeer vooral te werken met compacte rotsplanten die alle omstandigheden goed kunnen verdragen
en waar weinig werk aan is . Daar heb ik nog het meest plezier aan .......
Ieper , West-Vlaanderen

Martijn Emsbroek

Dag Danny,

Ik heb de aanleg van je crevice bekeken, het resultaat mag er zijn!  Vooral de laatste foto met die bloeiende saxen is veelzeggend

Danny Bonnez

Citaat van: Martijn Emsbroek op 17 maart 2019, 19:36:42
Dag Danny,

Ik heb de aanleg van je crevice bekeken, het resultaat mag er zijn!  Vooral de laatste foto met die bloeiende saxen is veelzeggend

((4 , leuk te horen Martijn , de vele silversaxen die hier staan hadden het wel naar hun zin ...... maar de hitte
en droogte van afgelopen zomer hebben hier toch ook voor veel schade gezorgd , jammer .....
Intussen zijn de slachtoffers vervangen en ik hoop terug op veel kleur deze lente ......
Ieper , West-Vlaanderen