Galanthus evenementen 2012

Gestart door Luc Gilgemyn, 28 september 2011, 09:17:47

Vorige topic - Volgende topic

Loes de Groot

Da's jammer Sven en gecondoleerd.
Hoe herkennen we je,behalve je jeugdige uiterlijk dan?

Sven de Groot

Bedankt, Loes.
Waarschijnlijk is mijn jeugdige verschijning al voldoende onderscheidend... ))4, maar ook toren ik met mijn 1,97 m overal bovenuit. Verder: kortgeschoren en zwarte jas. Niet te missen, dus. Spreek gewoon de knapste man aan die je kunt vinden (en als ik het dan toch niet mocht zijn, heb je toch nog een leuke dag...) 8) ;) ;D
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.

Lina Hesseling

Gecondoleerd, Sven. Zulke dingen gaan inderdaad voor.

Wij zullen er vast nog wel zijn. Je kunt er echt wel een hele lange tijd zoet brengen. En eventjes lunchen met elkaar vraagt ook wat tijd.

Jij bezorgt alle knappe mannen in Nettetal wel een geweldige dag op deze manier. Maar we zullen de tafel waar de bestellingen worden afgehaald ook in de gaten houden. Dat maakt de spoeling al weer wat dunner. En volgens mij weet Cor wel hoe je er uit ziet. )))1

Lina.
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Luc Gilgemyn

... een rode anjer in een knoopsgat kan helpen om de identificatie te vergemakkelijken Sven...  --11
Harelbeke-West-Vlaanderen

Loes de Groot

Cor ook graag een rode anjer dan,of ben je nog langer en knapper en jeugdiger dan Sven???

Lida Lourens

Het mag ook een witte Anjer zijn, dan worden de heren nog prinselijker.
Lida
Lida Lourens, Stadskanaal - Nederland - http://www.kijktuin-city-channel.nl

Frankie Wulleman

Citaat van: Lida Lourens op 21 februari 2012, 16:52:48
Het mag ook een witte Anjer zijn, dan worden de heren nog prinselijker.
Lida

Waarom geen sneeuwklokje? --11
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Loes de Groot op 21 februari 2012, 16:02:30
Cor ook graag een rode anjer dan,of ben je nog langer en knapper en jeugdiger dan Sven???

Cor's zwijgen is oorverdovend....  ))8  Hoe zou dat komen ??  ((15
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lina Hesseling

Een sneeuwklok? Eeuwig zonde! gelekaart

Lina.
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Loes de Groot

Een sneeuwklok met bol en al dan?

Lida Lourens

Een nog grotere zonde.
Lida

Cor van Kapel

Citaat van: Loes de Groot op 21 februari 2012, 16:02:30
Een rode anjer is geen probleem, langer worden zal niet meer lukken voor die tijd ))8 ))8, de laatste keer was Sven een kop groter als ik, knapper ben ik zo-wie-zo, daar hoef ik geen moeite voor te doen 8) 8), alleen jeugdiger ........ ))4 ))4 ))4 ik vrees dat dat óók niet meer gaat lukken, ik ben een VUT-ter en daar moet Sven nog hééééél lang op wachten --3.

Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 februari 2012, 18:01:39
Cor's zwijgen is oorverdovend....  ))8  Hoe zou dat komen ??  ((15
Rustig Luc, rustig jongen, het was véé's te lekker weer om achter de PC te kruipen. 33°C in m'n kasje vandaag ((12

Citaat van: Lida Lourens op 21 februari 2012, 18:27:30
Een nog grotere zonde.
Lida
Dat vind ik nou ook Lida, daar hebben ze snijbloemen voor uitgevonden ((14

Loes de Groot

Ja zeg,ik bedoel een sneeuwklokje met bol en natuurlijk de worteltjes goed verpakt in vochtig medium

En dan een heel bosje daarvan,om uit te delen...liefst EH of zoiets --11

Lida Lourens

Indien dit moge geschieden zeg ik mijn afspraak voor zaterdag af en kom ook naar Nettetal.
Lida

Sven de Groot

Citaat van: Cor van Kapel op 21 februari 2012, 18:56:40
[...] knapper ben ik zo-wie-zo, daar hoef ik geen moeite voor te doen 8) 8) [...]

Dat kan ik alleen maar beamen. Zoals algemeen bekend is, worden mannen met de jaren steeds aantrekkelijker. Daarmee is het een ongelijke strijd geworden; Cor heeft heeeeeel veel jaren voorsprong...
Ervaring krijg je pas net nadat je 'm nodig had.