Dionysia

Gestart door Ger van den Beuken, 9 februari 2011, 18:34:53

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Blij dat je vannacht voor ons de wacht hebt gehouden, Bart !
Ook hier voorlopig alles kits...  ik hoorde al een bericht dat de Maya's zich van 20 jaar vergist hebben...  )1)
Een mens kan toch nergens meer op rekenen hé...  4))
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerard Verweij

Citaat van: Jan Fouquaert op 20 december 2012, 21:48:42
Het is gebeurd, het kleine Dionysiake 'Ewesley Theta' heeft een klein, fijn bloempje staan.
Hoogstwaarschijnlijk gaat dit arme plantje in 'overlevingsstrategie', zich vast klampend aan een laatste strohalm ...
Om een of andere duistere reden 'weet' deze Dionysia dat de ons bekende wereld waarin wij leven, morgen zal ophouden met bestaan.

Je morgen vasthouden aan de takken van de bomen, zal helemaal niet helpen.
Om naar de maan te lopen is het allang al lang te laat, je moest maar veel vroeger de raad van een paar mensen die dat zegden, opgevolgd hebben.
Ook nu nog beginnen zoeken naar de Ark van Noach, is tevens rijkelijk laat.
Je hebt wel nog efkens tijd om na 30 jaar eindelijk vrede te sluiten met je schoonmoeder.
De Onze Vader, die je al een hele tijd vergeten bent, die kan je ook nog terug vanbuiten leren.
Tegen de Getuigen van Jehova moet je nu niet meer gaan discussiëren, ze hebben binnenkort gelijk, behalve dan over het feit dat zij dit wel gaan overleven.
Eet liefst vanavond nog een lekkere boterham met choco, wacht niet tot morgenvroeg.
Wat ik vanavond ga doen, is naar oude video's kijken van Maja de Bij, volgens mij zit er in die tekenfilmserie een verborgen boodschap met een overlevingsstrategie.

Het ga jullie en de plantjes goed voor de resterende tijd.

Amen.

In Nederland zit iemand al een aantal dagen met 35 lotgenoten in een oude duikboot te wachten, deze had denk ik geen tijd meer een Ark te bouwen......

Wim Boens

De Maya-kalender komt mijn archeologische strot uit  >:(: ben ik even blij dat we niet, telkens een kalender afloopt, in een bunker kruipen...anders moesten we nooit meer oudejaar vieren!
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Jan Fouquaert

Binnenkort is het weer eens een ander jaar, dan smijten ze met alle mogelijke kalenders naar je kop. En ze vinden er altijd maar nieuwe bij ..... --6 --11
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Bart Moerland

He Jan........

Het is nu 10 minuutjes over 12 en al zaterdag morgen..............

Ik ben er nog....en U?.................... ))4

Als we dit voorrjaar nog een Sax gaan benoemen weet ik de naam al........Saxifraga x jeanensis  'Maya'
'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Theo Stronks

We zijn er nog Bart,en alles kan weer doorgaan ook de Saxen zullen spoedig weer bloeien :) ;)

Jan Fouquaert

Ik ben ook blij dat mijn Saxen nog leven .... ;D
en ook die mini Dionysia.

Vanaf nu ben ik vastbesloten om alleen nog maar de Matroesjka-kalender te volgen. --3 --11

mmmmmmmmmm

Danny De Raeymaeker

Citaat van: Jan Fouquaert op 22 december 2012, 10:48:02
Ik ben ook blij dat mijn Saxen nog leven .... ;D
en ook die mini Dionysia.

Vanaf nu ben ik vastbesloten om alleen nog maar de Matroesjka-kalender te volgen. --3 --11

mmmmmmmmmm

Man, man, man ... waar denken jullie toch allemaal aan ?
Danny De Raeymaeker uit Terhagen, provincie Antwerpen

Jan Fouquaert

Wij lachen gewoon een beetje met die Maja de Bij kalender.... 7))

Je wil het gewoon niet weten waar wij allemaal aan denken.

Jan en jantje

Gerard Verweij

Citaat van: Gerard Verweij op 21 december 2012, 12:09:01
Citaat van: Jan Fouquaert op 20 december 2012, 21:48:42
Het is gebeurd, het kleine Dionysiake 'Ewesley Theta' heeft een klein, fijn bloempje staan.
Hoogstwaarschijnlijk gaat dit arme plantje in 'overlevingsstrategie', zich vast klampend aan een laatste strohalm ...
Om een of andere duistere reden 'weet' deze Dionysia dat de ons bekende wereld waarin wij leven, morgen zal ophouden met bestaan.

Je morgen vasthouden aan de takken van de bomen, zal helemaal niet helpen.
Om naar de maan te lopen is het allang al lang te laat, je moest maar veel vroeger de raad van een paar mensen die dat zegden, opgevolgd hebben.
Ook nu nog beginnen zoeken naar de Ark van Noach, is tevens rijkelijk laat.
Je hebt wel nog efkens tijd om na 30 jaar eindelijk vrede te sluiten met je schoonmoeder.
De Onze Vader, die je al een hele tijd vergeten bent, die kan je ook nog terug vanbuiten leren.
Tegen de Getuigen van Jehova moet je nu niet meer gaan discussiëren, ze hebben binnenkort gelijk, behalve dan over het feit dat zij dit wel gaan overleven.
Eet liefst vanavond nog een lekkere boterham met choco, wacht niet tot morgenvroeg.
Wat ik vanavond ga doen, is naar oude video's kijken van Maja de Bij, volgens mij zit er in die tekenfilmserie een verborgen boodschap met een overlevingsstrategie.

Het ga jullie en de plantjes goed voor de resterende tijd.

Amen.

In Nederland zit iemand al een aantal dagen met 35 lotgenoten in een oude duikboot te wachten, deze had denk ik geen tijd meer een Ark te bouwen......
Als ik nu naar buiten kijk is dat idee van die duikboot zo gek nog niet! 6))

Kris De Raeymaeker

Als grote zangers of groepen ergens optreden is er vaak eerst een voorprogramma van één of andere mindere god....Zal ik maar weer het voorprogramma op mij nemen in afwachting van de grote artiesten op het gebied van Dionysia .
Ook dit jaar hier de eerste Dionysia in bloem ....Dionysia 'Judith Bramley ' . Een product van de helaas in maart van dit jaar  overleden Mike Bramley. Deze werd genoemd naar zijn vrouw Judith. 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerard Verweij

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 30 december 2012, 11:02:37
Als grote zangers of groepen ergens optreden is er vaak eerst een voorprogramma van één of andere mindere god....Zal ik maar weer het voorprogramma op mij nemen in afwachting van de grote artiesten op het gebied van Dionysia .
Ook dit jaar hier de eerste Dionysia in bloem ....Dionysia 'Judith Bramley ' . Een product van de helaas in maart van dit jaar  overleden Mike Bramley. Deze werd genoemd naar zijn vrouw Judith. 
heel mooi Kris hoe heb je die staan?

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Gerard Verweij op 30 december 2012, 11:12:15
heel mooi Kris hoe heb je die staan?

Wat bedoel je precies Gerard ?  Hij staat in de kas in een stenen pot die geplunged is in een zandbed.
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Eijkelenboom

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 30 december 2012, 11:02:37

Soms is een voorprogramma verrassend leuk.

Theo Stronks

Wat een eer Kris dat jij de spits mag afbijten,dat er nog velen een vervolg aan kunnen geven ((14