Ragley Gardens ( Warwickshire )

Gestart door Lily-Anne Vereecken, 3 juni 2014, 23:07:00

Vorige topic - Volgende topic

Lily-Anne Vereecken

Laatste dag van onze Engeland 4 daagse.
Ragley Gardens

Lily-Anne Vereecken

De crevice garden

Lily-Anne Vereecken

Vervolg crevice

Lily-Anne Vereecken

Crevice vervolg

Lily-Anne Vereecken

Vervolg Ragley Gardens

Lily-Anne Vereecken

Vervolg

Lily-Anne Vereecken

Vervolg

Lily-Anne Vereecken

Even een groepsfoto als mijn laatste foto van deze tuin .

Luc Gilgemyn

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op  3 juni 2014, 23:35:10
Even een groepsfoto als mijn laatste foto van deze tuin .

Net een pas gevormde regering op het bordes, Lily-Anne...  -2( -7(

Mooie reeks foto's, was die crevice garden nu echt heel groot zoals er in de documentatie stond ?
Harelbeke-West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

Citaat van: Luc Gilgemyn op  4 juni 2014, 08:37:55

Mooie reeks foto's, was die crevice garden nu echt heel groot zoals er in de documentatie stond ?

De crevice tuin was redelijk lang, over heel de breedte van de woning . Een grove schatting : ongeveer 50(?) meter lang en ongeveer 1,5(?) m breed . Ik ben wel een slechte schatter - Freddy V.D.W. Of Filip W. kunnen dat misschien beter.  Ik denk dat er nog heel wat jaartjes moeten over gaan om het geheel wat aantrekkelijk te maken ! Bijna iedereen had niet veel tijd nodig om de crevice tuin te bekijken .Maar ik loop vooruit op het verslag dat in volgend ledenboekje zal staan . Meningen kunnen uiteraard verschillen en dit was enkel mijn mening . De schrijver van het verslag van deze tuin kan er misschien een heel ander idee over hebben . Op foto valt het echter wel goed mee omdat de details sterk vergroot zijn.

Filip Wauters

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op  4 juni 2014, 19:42:35
Citaat van: Luc Gilgemyn op  4 juni 2014, 08:37:55

De crevice tuin was redelijk lang, over heel de breedte van de woning . Een grove schatting : ongeveer 50(?) meter lang en ongeveer 1,5(?) m breed . Ik ben wel een slechte schatter - Freddy V.D.W. Of Filip W. kunnen dat misschien beter.  Ik denk dat er nog heel wat jaartjes moeten over gaan om het geheel wat aantrekkelijk te maken ! Bijna iedereen had niet veel tijd nodig om de crevice tuin te bekijken .Maar ik loop vooruit op het verslag dat in volgend ledenboekje zal staan . Meningen kunnen uiteraard verschillen en dit was enkel mijn mening . De schrijver van het verslag van deze tuin kan er misschien een heel ander idee over hebben . Op foto valt het echter wel goed mee omdat de details sterk vergroot zijn.
Je schatting is accuraat Lily-Anne.
Sint-Niklaas, Oost-Vlaanderen

Filip Wauters

Mijn foto's van Ragley house en garden

Filip Wauters

deel 2

Filip Wauters

deel 3

Kris De Raeymaeker

Aha crevicegardens ........daar zijn we natuurlijk op verzot Lily-Anne !
(btw , ik heb de rest van de foto's ook wel gevolgd hoor........)
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "