Eerste VRV-lezingendag 2015 : zaterdag 31 januari te Gent

Gestart door Luc Gilgemyn, 28 januari 2015, 09:50:20

Vorige topic - Volgende topic

Wim Boens

Ik kan alleen maar Luc beamen. Enkele schitterende voordrachten, met prachtige foto's  ((12 en een nog fonkelender publiek ((13 ....beter kan niet 
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Bert Stegeman

Ja wat een prachtige opkomst aan leden.
En inderdaad ((13 voor de kris wat een prachtig verhaal over zijn reis met de nodige humor erbij.
Ondanks zijn keel hebben we genoten van zijn verhaal of we zelf even in Turkije waren.
De zon buiten deed zijn best ons de nodige warmte te geven bij het wachtte op de sleutel.
een maal binnen werd de inwendige mens ook goed voorzien.
na deze dag nog even bij koen van poucke geweest ((14.
een geslaagde dag.
voor alle leden die er waren ((14 ((3 ((12 -6( ((13 _01

Danny Bonnez

Bedankt Kris voor de schitterende lezingen , Toppie !!!  -6(     ((13

Het was terug een bijzonder plezante dag , heel leerzaam , heel interessant , heel gezellig !  ((12  ((3

Ieper , West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

Bedankt iedereen voor de leuke reacties   ((13

Het bezorgt me de vreugde en moed om al weer door te gaan met het  maken van een nieuwe lezing. En die zal dan over Peru gaan .

Ondanks dat de gezondheid het gisteren wat liet afweten heb ik toch erg genoten van deze mooie dag. Hoge opkomst ,aandachtig publiek , uiterst gezellige sfeer , toffe receptie achteraf . Bedankt iedereen ! 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Wim Boens

En kijk eens naar al die naarstige studentjes die luisterden naar Prof. De Raeymaeker  ;)
[attachimg=1]
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Wim Boens op  1 februari 2015, 11:14:24
En kijk eens naar al die naarstige studentjes die luisterden naar Prof. De Raeymaeker  ;)

--11 ((3

Frankie Wulleman

Zonder meer, een boeiend reisverslag, Kris, die je gisteren hebt gebracht. Magnifieke foto's van planten en landschappen, leuke anekdotes en interessante weetjes. Vooral de plaatselijke kruisingen tussen de verschillende krokussen zijn me bijgebleven. De rotsplanten uit dat deel van Turkije zijn natuurlijk ook niet te versmaden. Draba polytricha is op zijn natuurlijke standplaats een kanjer van jewelste!

Dikke duim  ((14 voor deze leuke dag, Kris! Ik kijk al uit naar Peru!
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Ruben Billiet

Heel boeiende en leerrijke lezingen Kris!
Leuk om de crocussen te zien in hun natuurlijke habitat en de veelvuldig beschreven gebieden in levende lijve te zien (vb. gembos yala)!
Wat me vooral op opviel is de gemeenschappelijke groeiplaats van crocussen en naaldbomen. En de bedekking van dennennaalden op de standplaats waar de crocussen groeien!

Johan Keulemans

Veel kan ik er niet meer aan toevoegen, aangezien het belangrijkste al wel is gezegd geweest.

Kan enkele nog enkele foto's tonen van de nieuwjaarsreceptie.
Er zijn mensen die veel praten maar weinig zeggen en er zijn mensen die weinig praten maar veel zeggen.

The Host of the Seraphim (DCD)

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Frankie Wulleman op  1 februari 2015, 12:10:39
Zonder meer, een boeiend reisverslag, Kris, die je gisteren hebt gebracht. Magnifieke foto's van planten en landschappen, leuke anekdotes en interessante weetjes. Vooral de plaatselijke kruisingen tussen de verschillende krokussen zijn me bijgebleven. De rotsplanten uit dat deel van Turkije zijn natuurlijk ook niet te versmaden. Draba polytricha is op zijn natuurlijke standplaats een kanjer van jewelste!
Dikke duim  ((14 voor deze leuke dag, Kris! Ik kijk al uit naar Peru!

Dank je Frankie .  ((4  Het is heel plezierig om dat te horen. Ik steek er ook heel veel tijd in maar als je lovende commentaren mag ontvangen vergeet je die vele werkuren en ben je toch weer blij dat je het gedaan hebt. Eens met Draba polytricha , kanjer van een plant. Ja en die natuurlijke kruisingen , ik wist echt ook niet wat ik zag .....
Peru wordt weer een heel ander verhaal. Nog veel arbeid te gaan maar ik denk/hoop  wel de moeite .       

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Ruben Billiet op  1 februari 2015, 12:22:10
Heel boeiende en leerrijke lezingen Kris!
Leuk om de crocussen te zien in hun natuurlijke habitat en de veelvuldig beschreven gebieden in levende lijve te zien (vb. gembos yala)!
Wat me vooral op opviel is de gemeenschappelijke groeiplaats van crocussen en naaldbomen. En de bedekking van dennennaalden op de standplaats waar de crocussen groeien!

Met plezier gedaan Ruben , in mijn optiek kan je maar spreken van een hobby als je ook zaken kunt delen .   
Goed opgemerkt Ruben . Misschien moeten we wel besluiten dat ze niet te kalkrijk mogen staan.

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Johan Keulemans op  1 februari 2015, 13:03:17
Veel kan ik er niet meer aan toevoegen, aangezien het belangrijkste al wel is gezegd geweest.
Kan enkele nog enkele foto's tonen van de nieuwjaarsreceptie.

Ja die foto's voegen toch weer nog wat toe Johan. We zien namen heel duidelijk wat een gezellige boel het toch weer was.  ((3

Jan Tholhuijsen

ik heb wat gemist zo te zien, jammer kon niet komen. Andere verplichtingen. ((15
Omgeving Roosendaal

Bert Stegeman

Jan 21 februari nog een kans.
of 28 februari nog een kans de reis naar Engeland.

Jan Tholhuijsen

Citaat van: Bert Stegeman op  2 februari 2015, 19:45:10
Jan 21 februari nog een kans.
of 28 februari nog een kans de reis naar Engeland.

Engeland vind ik teveel op een dag.  _010 _010
21 febr. misschien  --19 --19
Omgeving Roosendaal