VRV - KALENDER 2015

Gestart door Kris De Raeymaeker, 16 november 2014, 23:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Gerrit Eijkelenboom

Citaat van: Luc Gilgemyn op 10 mei 2015, 10:28:52
de Sint Pieterberg in de omgeving van Luik.
De Sint Pietersberg? Is er dan ook nog een Sint Pietersberg in België. Ik dacht toch altijd dat de Sint Pietersberg bij Maastricht lag. Of weten de Belgen anders niet waar Maastricht ligt?  ((--11

Toch verdraaide jammer, is er iets leuks, kan ik onmogelijk. --13 --13

Gerrit Eijkelenboom

He  Luc ik zou uw wandeling maar met een week vervroegen he. Op 13 juni zijn alle orchideeën uitgebloeid. Is er alleen nog gras te zien.

Bert Stegeman

Je bedoeld dat je een week eerder wel kunt ;) --11

Gerrit Eijkelenboom

Citaat van: Bert Stegeman op 10 mei 2015, 12:18:00
Je bedoeld dat je een week eerder wel kunt ;) --11

Goed geraden Bert.

Luc Gilgemyn

Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 10 mei 2015, 10:57:37
Citaat van: Luc Gilgemyn op 10 mei 2015, 10:28:52
de Sint Pieterberg in de omgeving van Luik.
De Sint Pietersberg? Is er dan ook nog een Sint Pietersberg in België. Ik dacht toch altijd dat de Sint Pietersberg bij Maastricht lag. Of weten de Belgen anders niet waar Maastricht ligt?  ((--11

Toch verdraaide jammer, is er iets leuks, kan ik onmogelijk. --13 --13

--3  Er is bij mijn weten maar één St Pietersberg, Gerrit.... het was allerminst onze bedoeling een grensincident uit te lokken  _07 - wij hadden het over "nabij Luik", wat misschien wel enigszins imperialistisch overkomt, maar echt wel goed bedoeld.  -2( -2(
De datum hadden wij ook liever een weekje vroeger gehad, maar helaas, de gids was toen niet beschikbaar.  Hij heeft ons wel verzekerd dat er ook op de 13e nog meer dan voldoende moois te zien zal zijn !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom


Gerard Verweij

Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 10 mei 2015, 10:57:37
Citaat van: Luc Gilgemyn op 10 mei 2015, 10:28:52
de Sint Pieterberg in de omgeving van Luik.
De Sint Pietersberg? Is er dan ook nog een Sint Pietersberg in België.

Oui, Mont Saint Pierre.................................of in jou geval Mont Saint Zeurpierre.  ((3  -2(  ((3

Lily-Anne Vereecken

Wij zullen er hopelijk bij zijn op 16 juni . De vorige orchideewandeling was voor ons een hele ontdekking - hopelijk valt het weer mee.

Wim Boens

Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 11 mei 2015, 21:59:45
Wij zullen er hopelijk bij zijn op 16 juni . De vorige orchideewandeling was voor ons een hele ontdekking - hopelijk valt het weer mee.

13 juni, Lily-Anne!!
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Bert Stegeman

Wij zijn er ook bij heb net gemaild om te melden dat we graag mee wandelen

Lily-Anne Vereecken

Een kleine tikfout Wim , het stond in onze agenda op de juiste dag geschreven.


Gerrit Eijkelenboom

Ja Bert, dat is een interessante site, met veel ideeën over (orchideeën) routes in B. en Limburg.

Lily-Anne Vereecken

#43
@ Jan T. :  voelde je avatar zich wat eenzaam  dat je hem 4  vrienden hebt gegeven ? 
heb je je vergist, of wil je extra opvallen??? -2( :-[ ))5
Sorry Jan T. Blijkbaar was er iets fout met mijn browser ( met de hulp van Wim B. Opgelost) jouw avatar zag ik in al jouw posts 5 keer staan en sommige lijnen stonden in het rose ... Jouw avatar stond op de duur zelfs in de plaats van andere leden en toen snapte ik dat het probleem ergens anders lag.


Ja Bert,
Die link met uitstappen in Limburg is wel heel interessant ! Bedankt

Bert Stegeman

graag gedaan nog.
ja zaterdag de wandeling komt wel erg dicht bij.
tot nu is het weer goed. )--1 ik hoop --9 en geen --10.
de --9 is goed voor veel --15.
tot zaterdag