NRV-agenda 2014/2015

Gestart door Cor van Kapel, 25 mei 2014, 14:20:24

Vorige topic - Volgende topic

Frankie Wulleman

Citaat van: Cor van Kapel op  4 september 2015, 17:49:08
Ik vrees alleen dat morgen bij aankomst in Utrecht er geen één plantje meer in z'n potje staat als je zo gaat rijden :o --6. Lijkt me trouwens lastig, auto rijden met je wielen in de lucht Gert  ))4 ))4.

O ja, zij die gaan (wie niet  --2 --2) ik zou een paraplu meenemen, denk niet dat we het droog houden ))8 ))8.

Ik denk dat het morgen gortdroog zal zijn, Cor. Als ik zie dat Gert zijn planten niet meer onderhevig zijn aan de zwaartekracht, dan misschien ook de regendruppels niet meer,  ))4
Rijden met de wielen in de lucht, heeft natuurlijk ook als voordeel dat je ook geen last meer kan hebben van een lekke band...
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Gert Hoek

Citaat van: Frankie Wulleman op  4 september 2015, 18:28:04
Citaat van: Cor van Kapel op  4 september 2015, 17:49:08
Ik vrees alleen dat morgen bij aankomst in Utrecht er geen één plantje meer in z'n potje staat als je zo gaat rijden :o --6. Lijkt me trouwens lastig, auto rijden met je wielen in de lucht Gert  ))4 ))4.

O ja, zij die gaan (wie niet  --2 --2) ik zou een paraplu meenemen, denk niet dat we het droog houden ))8 ))8.

Ik denk dat het morgen gortdroog zal zijn, Cor. Als ik zie dat Gert zijn planten niet meer onderhevig zijn aan de zwaartekracht, dan misschien ook de regendruppels niet meer,  ))4
Rijden met de wielen in de lucht, heeft natuurlijk ook als voordeel dat je ook geen last meer kan hebben van een lekke band...

Ik ga wel wat vroeger als jullie dan komen zijn ze weer netjes opgepot.............
Foto's maken met de Ipad en dan plaatsen op een forum is toch nog moeilijker dan het lijkt........

Bert Stegeman

tot morgen wij zijn er ook weer bij.
Ja het zal een natte boel worden denk ik.
Dan zal de verkoop van vijverplanten en rotsplanten die van veel water houden wel goed gaan. ( haha)

Lily-Anne Vereecken

Voor mij is het wachten tot de voorjaarsverkoop. Veel plezier morgen !

Bert Stegeman

Lily Anne dan heb je geluk want ik wat foto's gemaakt van de dag van gisteren.
Kun je kijken hoe het was.
En natuurlijk voor al die anderen die er niet waren of die er wel waren en nog eens willen terug kijken http://www.flickr.com/photos/mountainfan/sets/

Jan Tholhuijsen

Citaat van: Bert Stegeman op  6 september 2015, 13:19:13
Lily Anne dan heb je geluk want ik wat foto's gemaakt van de dag van gisteren.
Kun je kijken hoe het was.
En natuurlijk voor al die anderen die er niet waren of die er wel waren en nog eens willen terug kijken http://www.flickr.com/photos/mountainfan/sets/

((14 ((14
Omgeving Roosendaal

Lily-Anne Vereecken

Bedankt voor de foto's Bert . Zijn de foto's bij aanvang getrokken of was er heel de tijd zo weinig volk! Het aanbod leek in ieder geval zeker de moeite!

Bert Stegeman

bedankt voor de complimenten.
Het was een gezellige drukte onlangs het weer mogen we niet klagen.
De foto's zijn verdeeld genomen over de dag.
De foto van de aanhangwagen van gerrit was genomen toen deze net opgebouwd was.

Cor van Kapel

#68
Zaterdag 21 november organiseert de NRV weer een van haar lezingen, ditmaal is John Mitchell onze gastspreker. Hij gaat ons het e.e.a. vertellen over de Royal Botanic Garden Edinburgh met z'n rotstuin en de oude en nieuwe alpiene kas met tufwand en na de lunchpauze geeft hij een lezing over een bijzondere expeditie naar Afaghanistan, Tadjikistan en Kazachstan. Bent u nog geen lid van de NRV maar hebt u wel belangstelling in alpine planten en alles daar omheen, dan is dit uw kans om daar nader kennis mee te maken. Wij nodigen u van harte uit.
[attachimg=1]

Luc Gilgemyn

Knappe lezingen van John Mitchell, Cor, meer dan de moeite om er die dikke 400 km voor te rijden !

(Botanische) beelden van Afghanistan zie je ook niet vaak meer hedentendage !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerard Verweij

Was vandaag verhinderd ivm verjaardag.
))2
Jammer, maar ook weer niet.
Jammer , mooie lezingen (en Luc) gemist.
Maar ook weer niet , fijne dag met mijn gezin gehad.


Gerard Verweij

Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 november 2015, 22:59:50
Knappe lezingen van John Mitchell, Cor, meer dan de moeite om er die dikke 400 km voor te rijden !

(Botanische) beelden van Afghanistan zie je ook niet vaak meer hedentendage !
Fijn te horen dat je er weer was, Luc. ((12

Luc Gilgemyn

Citaat van: Gerard Verweij op 21 november 2015, 23:57:56
Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 november 2015, 22:59:50
Knappe lezingen van John Mitchell, Cor, meer dan de moeite om er die dikke 400 km voor te rijden !

(Botanische) beelden van Afghanistan zie je ook niet vaak meer hedentendage !
Fijn te horen dat je er weer was, Luc. ((12

Mijn 3 maanden "afzondering" zijn voorbij Gerard !  )vw)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Bert Stegeman

Ik ben er niet bij geweest.
Maar wel leuk om te lezen dat het weer goed met je gaat Luc.

Cor van Kapel

Citaat van: Luc Gilgemyn op 21 november 2015, 22:59:50
Knappe lezingen van John Mitchell, Cor, meer dan de moeite om er die dikke 400 km voor te rijden !

(Botanische) beelden van Afghanistan zie je ook niet vaak meer hedentendage !
Ja ik heb ook zitten genieten Luc en was blij je weer te zien. ((14

Citaat van: Gerard Verweij op 21 november 2015, 23:56:22
Jammer, maar ook weer niet.
Jammer , mooie lezingen (en Luc) gemist.
Maar ook weer niet , fijne dag met mijn gezin gehad.
-5( valt dit niet onder de categorie "wartaal"  ))4 2-)( --2