Galanthus 2010/2011

Gestart door Frankie Wulleman, 3 oktober 2010, 19:35:57

Vorige topic - Volgende topic

Cor van Kapel

Citaat van: Frankie Wulleman op  6 maart 2011, 18:29:12
Ook de bestuivers waren druk in de weer vandaag, deze bezocht 'Wasfield Warham'. :D
En als beloning had je de stuifmeel pot opengezet voor ze zie ik, goeie gastheer ben jij Frankie.
Knappe foto :o

Frankie Wulleman

Citaat van: Cor van Kapel op  6 maart 2011, 22:24:51
Citaat van: Frankie Wulleman op  6 maart 2011, 18:29:12
Ook de bestuivers waren druk in de weer vandaag, deze bezocht 'Wasfield Warham'. :D
En als beloning had je de stuifmeel pot opengezet voor ze zie ik, goeie gastheer ben jij Frankie.
Knappe foto :o
.

Merci Cor, ja in de natuur is het een beetje geven en nemen, hé. Zo blijft iedereen content.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Freddy Vleugels

Serie 3: Laatbloeiende, recent gevonden (onbenoemde ?) Galanthusvariëteiten: ditmaal zonder uitleg, enkel om van te genieten !!!
Deel 1:

Freddy Vleugels

Deel 2:

Lina Hesseling

Freddie, wat een mooie reeks. Als je zulke mooie vondsten ziet, wil je gelijk op pad. Ik heb nog nooit gezocht, maar ik stel me zo voor dat je dan ééntje met een aparte tekening of vorm vindt. Of zie je gelijk al groepjes met dezelfde tekening en vorm. Ga jij ook sommige laten registreren? Dan kun je ze ook aan de "Belgische Sneeuwklokjes" toevoegen.
Lina Hesseling, Winschoten, Nederland.

Frankie Wulleman

Genieten, da's zeker. Ik sta er van versteld welke prachtige collectie jij wel hebt.

Kris De Raeymaeker

Super Freddy , wordt er sprakeloos van........
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Cor van Kapel

Sluit me volledig aan bij de vorige sprekers Freddy, 29, 32 en Agr (9) hebben mijn voorkeur. Dat gestreepte 'pakje' staat ze goed.

Luc Gilgemyn

Benaamd of niet, dat is echt een reeks toppers Freddy !!
Harelbeke-West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

In onze tuin is Galanthus 'Baxendale's late ' altijd de laatste ( voorlopig toch....)
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Frankie Wulleman

Deze doet nog beter, Kris, dit is G. hippolyta met nog een allerlaatste bloem.