Kwisvraagje

Gestart door Kris De Raeymaeker, 16 september 2010, 21:33:18

Vorige topic - Volgende topic

Bert Stegeman

volgens mij wel eens gezien maar de naam.
ben ik even vergeten.

Peter Rijntjes


Wim Boens

Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Peter Rijntjes

dat dacht ik al. Mijn zijn nog niet zover. Het blad komt er net aan....

--6 ))4

Jos Beeren

Mogen we hem/haar ook eens zien als hij/zij bloeit Wim?
Jos Beeren
Weert,Limburg
Nederland

Wim Boens

Citaat van: Jos Beeren op  7 januari 2016, 12:10:39
Mogen we hem/haar ook eens zien als hij/zij bloeit Wim?

Zal ik zeker doen!!
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Wim Boens

Eens een gemakkelijke: wat is dit?
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Frankie Wulleman

Citaat van: Wim Boens op 30 oktober 2016, 13:16:58
Eens een gemakkelijke: wat is dit?

Ik denk C. 'Stargazer'?
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Wim Boens

Citaat van: Frankie Wulleman op 30 oktober 2016, 21:31:21
Citaat van: Wim Boens op 30 oktober 2016, 13:16:58
Eens een gemakkelijke: wat is dit?

Ik denk C. 'Stargazer'?

Onmiddellijk er op, Frankie! Een misvormd bloempje van 'Stargazer', normaal zien deze bloempjes er toch uit als bij een gewone cyclaam.
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerrit Eijkelenboom

Citaat van: Wim Boens op 31 oktober 2016, 13:15:12
Citaat van: Frankie Wulleman op 30 oktober 2016, 21:31:21
Citaat van: Wim Boens op 30 oktober 2016, 13:16:58
Eens een gemakkelijke: wat is dit?

Ik denk C. 'Stargazer'?

Onmiddellijk er op, Frankie! Een misvormd bloempje van 'Stargazer', normaal zien deze bloempjes er toch uit als bij een gewone cyclaam.

Ja zeg, een misvormd bloempje. Ik dacht ook direct aan de 'Stargazer', maar verwierp die gedachte, want geen corona met de paarse rand.

Wim Boens

Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 31 oktober 2016, 17:11:55
Citaat van: Wim Boens op 31 oktober 2016, 13:15:12
Citaat van: Frankie Wulleman op 30 oktober 2016, 21:31:21
Ik denk C. 'Stargazer'?

Onmiddellijk er op, Frankie! Een misvormd bloempje van 'Stargazer', normaal zien deze bloempjes er toch uit als bij een gewone cyclaam.

Ja zeg, een misvormd bloempje. Ik dacht ook direct aan de 'Stargazer', maar verwierp die gedachte, want geen corona met de paarse rand.

Normaal ziet hij er zo uit (foto van vandaag.)
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Ruben Billiet

Iemand idee van deze Crocus?  ((12

Gerrit Eijkelenboom


Lily-Anne Vereecken


Wim Boens

Zie mijn antwoord in de Crocus-draad! Dit is Crocus moabiticus (denk ik??)
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270