Mijn rotstuin

Gestart door Bruno Hess, 18 januari 2013, 23:29:30

Vorige topic - Volgende topic

Bruno Hess

Een paar foto's van mijn rotstuin in 2012

Theo Stronks

Ziet er veelbelovend uit Bruno.

Lily-Anne Vereecken

Hallo Bruno,
Mooie tuin !  Over welke oppervlakte beschik je  ? Al lang met een rotstuin bezig? Mooie pergola!
Groetjes
Lily- Anne

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Bruno Hess op 18 januari 2013, 23:29:30
Een paar foto's van mijn rotstuin in 2012

Dag Bruno , van harte welkom op ons forum ! Als ik me niet vergis dan ben jij ook één van de leden van de VRV van het eerste uur ?
In ieder geval blij je ook hier te mogen ontmoeten en hopelijk kan je hier een meerwaarde vinden en kunnen wij ook meegenieten van je ervaringen . Hopelijk mogen we je  nog meer begroeten in onze grote rotsplantenfamilie.
Aardige tuin die je ons daar toont , iets zegt mij dat je er al langer mee bezig bent ?
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Luc Gilgemyn

Ook van mijn kant welkom op ons forum Bruno !
Je laat hier al onmiddellijk een paar mooie beelden zien van een volwassen, mooi aangelegde rotstuin !
Hopelijk voel je je hier thuis onder "gelijkgezinde zielen" en laat je nog meer moois zien !  -6(
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerard Verweij

Citaat van: Luc Gilgemyn op 19 januari 2013, 17:52:54
Ook van mijn kant welkom op ons forum Bruno !
Je laat hier al onmiddellijk een paar mooie beelden zien van een volwassen, mooi aangelegde rotstuin !
Hopelijk voel je je hier thuis onder "gelijkgezinde zielen" en laat je nog meer moois zien !  -6(
Ook weer goed aangekomen, zie ik....

Luc Gilgemyn

Yep Gerard - alles kits !  ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Bert Stegeman

Ook namens mij welkom
inderdaad een pracht tuin.
daar moet wel heel veel moois in groeien ((12
ben benieuwd