Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Wat gedacht van deze Tulipa greigii x ‘Authority’? (foto 3 en 4) De grootte van de bloem blijft me verbazen. Die meet nu al in knop zo'n slordige 11 cm. Het zal zeker en vast een autoriteit zijn als die zal bloeien.
Tja Danny, het is zoals het is, deze T. 'Authoirity' begon zich vandaag een klein beetje te openen, maar zoals Luc al zei, is hij gesloten misschien nog aantrekkelijker als hij open is. Ik geniet er elke dag van.
Citaat van: Frankie Wulleman op 1 april 2013, 21:56:37Tja Danny, het is zoals het is, deze T. 'Authoirity' begon zich vandaag een klein beetje te openen, maar zoals Luc al zei, is hij gesloten misschien nog aantrekkelijker als hij open is. Ik geniet er elke dag van.Prachtige foto's Frankie ! leuk dat we kunnen meegenieten !
Deze heb ik aangeschaft als Tulipa kurdica ...Maar is het de echte ? Luc (S) what you think ?
In mijn beleving is de aprilmaand altijd al de tulpenmaand geweest ....Maar omdat ik minder heb met cultivars , -hoe mooi de foto van Frankie ook is ( een echte autoriteit ) -hou ik het op enkele botanische soortjes .Te beginnen met één van de favorieten : Tulipa cretica.
Een foto van vorig jaar om te vergelijken.