NRV voorjaarverkoopdag 20 april 2013

Gestart door Cor van Kapel, 10 maart 2013, 10:58:43

Vorige topic - Volgende topic

Gerard Verweij

Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 18:52:27
Citaat van: Cor van Kapel op 18 april 2013, 18:45:34
Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 18:26:55
Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 16:30:40
....Of vermomd als LucG.
Moehahaha, dat wil ik zien.... :D :D ;D ;D Een foto op het forum mag ook  :P :P
Als hij dat durft, zorg ik voor een foto op dit forum Wim, daar kun je op rekenen -2( -7( --3 --11 _07.

Deal!!  _07
Kussentje onder je trui, Wim, dat scheelt al de helft....... :P :P :P

Wim Boens

Citaat van: Gerard Verweij op 18 april 2013, 19:59:18
Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 18:52:27
Citaat van: Cor van Kapel op 18 april 2013, 18:45:34
Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 18:26:55
Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 16:30:40
....Of vermomd als LucG.
Moehahaha, dat wil ik zien.... :D :D ;D ;D Een foto op het forum mag ook  :P :P
Als hij dat durft, zorg ik voor een foto op dit forum Wim, daar kun je op rekenen -2( -7( --3 --11 _07.
Deal!!  _07
Kussentje onder je trui, Wim, dat scheelt al de helft....... :P :P :P

Mijnheer Verweij, jouw woorden, niet de mijne!!  ;)

Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Gerard Verweij

Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 20:00:56
Citaat van: Gerard Verweij op 18 april 2013, 19:59:18
Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 18:52:27
Citaat van: Cor van Kapel op 18 april 2013, 18:45:34
Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 18:26:55
Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 16:30:40
....Of vermomd als LucG.
Moehahaha, dat wil ik zien.... :D :D ;D ;D Een foto op het forum mag ook  :P :P
Als hij dat durft, zorg ik voor een foto op dit forum Wim, daar kun je op rekenen -2( -7( --3 --11 _07.
Deal!!  _07
Kussentje onder je trui, Wim, dat scheelt al de helft....... :P :P :P

Mijnheer Verweij, jouw woorden, niet de mijne!!  ;)


ik ook een blauw oog!!!

Cor van Kapel

Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 19:48:33
Maar ik wil geen twee blauwe ogen  ;)
Wat is daar mis mee ))4, ik heb er twee, al m'n hele leven  --11 -1(.

Theo Stronks

Nog even en dan kennen we niemand meer dat wordt ;D 8)

Peter Rijntjes

Ik zie er uit als een Dionysia, verder zeg ik niets....................

))4

Gerard Verweij

#21
Weet iemand, waar ik morgen Shortia Uniflora kan vinden?

Matthias Fouquaert

Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 13:33:13
Cor, kunnen we de show zien als een gezamelijk inititatief van NRV en VRV zodat leden van enkel VRV ook wat kunnen aanbieden ?

Ik breng als het mag natuurlijk ook nog 2 showplanten mee. Kan ik die meebrengen voor de show Cor ?
Dan is er Saxen geweld en een beetje Primula geweld aanwezig. :P

Ik hoor het wel. ;)

Bert Stegeman

Ja ik lees het wel weer we kijken er allemaal al rijkhalsend naar uit.
Ik heb net op http://www.buienradar.nl/ gekeken het word goed weer morgen,
niet te warm en niet te koud.
Fototoestel ,plantebak, geld. lunch meenemen.
en niet vergeten veel goede zin en humor
tot morgen

Frankie Wulleman

 --13 --13 --13 Ik kan er dit keer niet bij zijn.  --13 --13 --13
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Cor van Kapel

#25
Citaat van: Matthias Fouquaert op 19 april 2013, 16:57:18
Ik breng als het mag natuurlijk ook nog 2 showplanten mee. Kan ik die meebrengen voor de show Cor ?
Dan is er Saxen geweld en een beetje Primula geweld aanwezig. :P

Ik hoor het wel. ;)

Des te meer zielen des te meer vreugd Matthias, dus breng mee die planten. Wij willen wel eens of die Belgen echt zulke mooie plantjes kunnen kweken 8).

Heb m'n eigen een bult gesjouwd  _010 _010 vandaag om die tent op te zetten (winnende foto's van de NRV-fotowedstrijd ook al gezien en opgehangen -1( ((3 en --15)

Cor van Kapel

Citaat van: Bert Stegeman op 19 april 2013, 19:48:11
.... het word goed weer morgen, niet te warm en niet te koud.
Natuurlijk daar hebben we ook voor gezorgd 8).
Citaat van: Bert Stegeman op 19 april 2013, 19:48:11
Fototoestel
Je hoeft niet veel rolletjes mee te nemen hoor Bert, er staat nog niet veel in bloei ))8.
Citaat van: Bert Stegeman op 19 april 2013, 19:48:11
plantebak, geld.......
en niet vergeten veel goede zin en humor
tot morgen
Zonder dat mogen we je niet eens toelaten van de directie -2( -7( --3 -1(.

Peter Rijntjes

Helaas kan ik niet komen vandaag, omdat ik geveld ben door een griep. Mensen die planten hebben besteld hoeven niet bang te zijn, want ik stuur ze op mijn kosten wel op.
Ook ben ik iedere vrijdag en zaterdag open.

--13

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Frankie Wulleman op 19 april 2013, 21:55:31
--13 --13 --13 Ik kan er dit keer niet bij zijn.  --13 --13 --13

Net nu je schitterende foto stond te pronken tussen de andere winnaars Frankie ....Proficiat met je prestatie !
Ik heb je prijs meegegeven met de Luc (S)
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Danny Bonnez

Vandaag heb ik me terug helemaal kunnen uitleven........... ;) Ik zocht nog veel geschikte bewoners voor het beplanten van mijn crevicegarden (vorig najaar aangelegd ) en mijn vernieuwde rotstuin . Heb toch heel wat kunnen vinden wat op mijn
verlanglijstje genoteerd stond !  ((12 ((12 ((12  In het lentezonnetje  --9 was het enorm plezant vertoeven , het was bijzonder druk de eerste uren , veel bekende gezichten , en al gauw waren de bijzondere plantjes vlug uitverkocht .
Daarna gezellig een praatje maken ............. en zoals gewoonlijk nog een kijkje nemen in de prachtige rotstuin ! ((14
Het viel wel op dat de winter nog maar net voorbij is want veel moet eigenlijk nog op gang komen ........ ondanks heb ik
er in ieder geval van genoten , voor mij was het terug één van de hoogtepunten van het jaar ........ ((14
Ieper , West-Vlaanderen