NRV voorjaarverkoopdag 20 april 2013

Gestart door Cor van Kapel, 10 maart 2013, 10:58:43

Vorige topic - Volgende topic

Cor van Kapel

Zoals u in de NRV-agenda http://www.rotsplantenvereniging.net/agenda.html al hebt kunnen lezen, wordt er ook dit voorjaar weer de traditionele voorjaarverkoopdag georganiseerd. In overleg met de verkopers en de Botanische Tuinen Utrecht is besloten om er weer een tweedaags evenement van te maken. Er wordt ook weer een thema aan gekoppelt, te weten : "Lichtgewicht rotstuinen". Er zullen wat piepschuim en cellenbeton troggen te zien zijn en mogelijk een demonstratie hoe die te maken zijn.

Tweede traditie is dat er tijdens de voorjaarsverkoopdag een kleine plantenshow gehouden wordt. Niet dat we daarmee zelfs maar in de schaduw kunnen staan bij de shows die aan de andere zijde van het 'kanaal' worden gehouden, maar toch. Gezien de belangstelling die deze show jaarlijks trekt, valt dit bij het publiek toch in de smaak. Helaas moeten we constateren dat de belangstelling om planten voor deze show mee te in te zenden, dalende is. Bij deze daarom een dringend verzoek, hebt u planten in pot of een (hanteerbaar) trogje wat voor dit doel geschikt is, breng dit mee. De planten zullen in de showtent, samen met de prijswinnaars van onze fotowedstrijd, tentoon gesteld worden. Het publiek zal u dankbaar zijn.

Gerard Verweij

Volgens het weerbericht lijkt het een frisse, maar zonnige dag te worden.
Zie er al naar uit.
--9 --9 --9

Luc Scheldeman

Cor, kunnen we de show zien als een gezamelijk inititatief van NRV en VRV zodat leden van enkel VRV ook wat kunnen aanbieden ?
Torhout, West-Vlaanderen

Gerard Verweij

#3
Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 13:33:13
Cor, kunnen we de show zien als een gezamelijk inititatief van NRV en VRV zodat leden van enkel VRV ook wat kunnen aanbieden ?
Luc, als jij ook komt, durft een ander niet meer........... ;D

Luc Scheldeman

Citaat van: Gerard Verweij op 18 april 2013, 14:07:06
Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 13:33:13
Cor, kunnen we de show zien als een gezamelijk inititatief van NRV en VRV zodat leden van enkel VRV ook wat kunnen aanbieden ?
Luc, als jij ook komt, durft een ander niet meer........... ;D
Ik kom incognito. Of vermomd als LucG.
Torhout, West-Vlaanderen

Wim Boens

Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 16:30:40
....Of vermomd als LucG.

Moehahaha, dat wil ik zien.... :D :D ;D ;D Een foto op het forum mag ook  :P :P
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Cor van Kapel

#6
Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 13:33:13
Cor, kunnen we de show zien als een gezamelijk inititatief van NRV en VRV zodat leden van enkel VRV ook wat kunnen aanbieden ?
De show is de laatste paar jaar een beetje tanende, dus hoe meer zielen hoe meer vreugd en ehhhhhh ))4 jij bent toch ook NRV-lid, dus wat let je. Ben ook aan het pogen iets in bloei te krijgen maar ben wat te laat gestart denk ik
Citaat van: Gerard Verweij op 18 april 2013, 14:07:06
Luc, als jij ook komt, durft een ander niet meer........... ;D
Daarom denk ik dat ik me maar bij Gerard aansluit ))8 ))8.
Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 18:26:55
Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 16:30:40
....Of vermomd als LucG.
Moehahaha, dat wil ik zien.... :D :D ;D ;D Een foto op het forum mag ook  :P :P
Als hij dat durft, zorg ik voor een foto op dit forum Wim, daar kun je op rekenen -2( -7( --3 --11 _07.

Wim Boens

#7
Citaat van: Cor van Kapel op 18 april 2013, 18:45:34
Citaat van: Wim Boens op 18 april 2013, 18:26:55
Citaat van: Luc Scheldeman op 18 april 2013, 16:30:40
....Of vermomd als LucG.
Moehahaha, dat wil ik zien.... :D :D ;D ;D Een foto op het forum mag ook  :P :P
Als hij dat durft, zorg ik voor een foto op dit forum Wim, daar kun je op rekenen -2( -7( --3 --11 _07.

Deal!!  _07
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Luc Gilgemyn

Citaat van: Cor van Kapel op 18 april 2013, 18:45:34
Als hij dat durft, zorg ik voor een foto op dit forum Wim, daar kun je op rekenen -2( -7( --3 --11 _07.

Dat wordt ongetwijfeld een "error" melding, Cor !  -2( ))11
Harelbeke-West-Vlaanderen

Cor van Kapel

Nou al moeten alle moderator's helpen, die foto zal erop komen -3)(.

Luc Gilgemyn

Harelbeke-West-Vlaanderen

Wim Boens

Citaat van: Cor van Kapel op 18 april 2013, 19:26:24
Nou al moeten alle moderator's helpen, die foto zal erop komen -3)(.

Alhoewel ik ze bijna nooit gebruik, heb ik dezelfde bevoegdheden als Luc...als je me dat fotootje doorstuurt...dan plaats ik het wel bovenaan als sticky topic  :P :P  ;)

Nu ik eraan denk, ik heb nog een schattige foto van op facebook van toen Luc G. nog heel jong was  ))4 ))4  ;D
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Luc Gilgemyn

... dat oog van jouw al eens heel erg diep blauw gezien, Wim ?  )-12  -2(
Harelbeke-West-Vlaanderen

Wim Boens

Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 april 2013, 19:39:14
... dat oog van jouw al eens heel erg diep blauw gezien, Wim ?  )-12  -2(

Nu moet zo immens hard op mijn tong bijten om niets te zeggen --3 --3 Maar ik wil geen twee blauwe ogen  ;)
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Luc Gilgemyn

Harelbeke-West-Vlaanderen