Ik denk dat ik ook Saxen in reuze potten ga planten, kan ik mijn eigen show houden. 
Nog enkel een kil, sfeerloos zaaltje zien te vinden en een lange rij lelijke tafels en je bent geïnstalleerd, Jan.

[/quote]
Maar nee gij, bij mij gaat dat buiten zijn. Ik ga gewoon een serre bouwen met enkel een dak, heb materiaal genoeg liggen : gegalvaniseerde serreprofielen, ruiten, aluminium profielen voor de ruiten.
Enkel nog wat houten balken zal ik moeten kopen.
Leuk decor : ik laat het gras heel hoog groeien, net als de brandnetels. Het is net naast een trampoline, kan je al springend de showplanten bewonderen.

Een beetje verder zal je mijn Dionysia 'Monika' vinden, net naast de mesthoop.

Nog een klein stukje verder lopen en je ontmoet de berg van Melle.

Als je het beu bent naar al die stomme showplanten te kijken, kan je ook kijken naar de slagschaduw van de immense windmolens die op een boogscheut van mijn hof staan. Tenminste als de zon dan schijnt. ' s Nachts kan je trouwens kijken naar de maanslagschaduw.

Tijdens het bezoek zal je getrakteerd worden op 'gâteau', een soort taart die mijn vrouw zo lekker kan bakken.

Je kan dan ook naar mijn vrouw kijken als die showplanten je ogen en oren uitkomen.

Die gaat wel geen show geven (mijn vrouw bedoel ik).

Er lopen daar wel twee Border Collies rond, die komen eigenlijk uit Engeland van oorsprong, maar ze verstaan Vlaams. Maar dat is dan ook het enige Engelse wat er zal zijn .......

Dat zal nogal een beetje anders zijn dan die stijve Engelse shows, niet waar Sven

?