Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Bij deze een duidelijke rozet vorm opname van polytricha.
Draba dedeana ssp. Mawi van kwekerij Wulleman
Deze vorm van Draba dedeana is bijzonder productief. Een plant waar je als rotsplantenliefhebber onmiddellijk blij van wordt.
De hongerbloempjes mogen nergens ontbreken.Dit is Draba lasiocarpa die er ook aan begint, hij zaait zich uit, maar niet overdreven.
Ik kan het enthousiasme voor Draba dedeana en Draba polystricha goed begrijpen. Ze behoren ook tot mijn favorieten.
Citaat van: Frankie Wulleman op 9 maart 2025, 22:05:49Deze vorm van Draba dedeana is bijzonder productief. Een plant waar je als rotsplantenliefhebber onmiddellijk blij van wordt.Inderdaad een super mooi exemplaar Frankie ! En wat een bloei !!! Die heb ik hier nog nooit zo mooi gehad . Kan je iets vertellen waar en hoe je hem kweekt ?
Citaat van: Frankie Wulleman op 9 maart 2025, 22:05:49Deze vorm van Draba dedeana is bijzonder productief. Een plant waar je als rotsplantenliefhebber onmiddellijk blij van wordt.Een prachtige soort Frankie, een aanrader om de compacte vorm Eric Watson te bemachtigen. Is een super mooie compact blijvende en perfect bloeiende vorm.