NRV - Najaarsverkoopdag op 7 september 2013

Gestart door Luc Gilgemyn, 30 juli 2013, 12:02:11

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Ook dit jaar weer gaat de najaarsverkoop dag van de NRV door op de terreinen van de Botanische Tuinen in de Uithof te Utrecht.

Er zal weer een keur aan speciale en minder speciale rotsplanten worden aangeboden door liefhebbers en professionele verkopers.
Ook gerenommeerde bollenverkopers zullen aanwezig zijn.

Op 07.09.2013 vanaf 09.15 u kan u er als NRV-lid binnen.
Niet-leden vanaf 10.00 u !

Meer details volgen hier ongetwijfeld nog later !  
Alvast noteren in de agenda's !!!!  ((14

Harelbeke-West-Vlaanderen

Peter Rijntjes

Ja, ik weet het Luc, ben er al druk mee bezig.

Dit jaar heb ik iets nieuws verzonnen voor alle mensen die de volgende dag met een stijve nek zitten, door het scheeflopen. Ik schrijf nml. de namen van de planten op gele naambordjes en ik hoop dat dat veel beter werkt!

kijk maar eens......

Peter Rijntjes

nog een paar......

Peter Rijntjes

voor de liefhebber......

Peter Rijntjes

de laatse

Peter Rijntjes

Goed te lezen, zo...............zonder je hoofd 45Graden te moeten draaien. Veel beter toch.

((14

Luc Gilgemyn

Onze nekspieren zullen u dankbaar zijn Peter, maar kun je onderstaand topic nog eens nalezen aub ?
Met dank voor uw begrip !
http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=781.0
Harelbeke-West-Vlaanderen

Peter Rijntjes

Het was ook maar om te vragen of het zo beter te lezen is, Luc. Ik heb nog geen reactie gehad hierover..... is dat goed of slecht nieuws?
Ik had ook iets anders op de kaartjes kunnen zetten, maar dat kost mij teveel van die steek kaartjes. En de tekst op de kaartjes vervagen kan ook niet, want dan weet ik nog niet of het goed te lezen is.
Daarom dank voor Uw antwoord, het scheelt in ieder geval een heleboel stijve nekken! De soortjes die erop staan moet men maar niet op letten, want misschien neem ik deze helemaal niet mee?

_08

groet, Peter

Kris De Raeymaeker

Ook hier een duidelijk standpunt wat mij betreft .Allemaal aardig en leuk maar geen commerce via het forum aub .
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Bert Stegeman

Ik heb er weer zin in het gaat weer een leuke dag worden.
Nu nog hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn.
Dit keer maar wat inkopen gaan doen bij Herman Geers.
Er zijn er enkele van zijn minibomen gesneuveld tijdens mijn vakantie in Frankrijk.

Gerard Verweij

Citaat van: Bert Stegeman op 30 augustus 2013, 21:21:38
Ik heb er weer zin in het gaat weer een leuke dag worden.
Nu nog hopen dat de weergoden ons goed gezind zijn.
Dit keer maar wat inkopen gaan doen bij Herman Geers.
Er zijn er enkele van zijn minibomen gesneuveld tijdens mijn vakantie in Frankrijk.
Pas op Bert, dit "riekt" naar reclame. :P
Tot zaterdag

Cor van Kapel

Nou we zijn allemaal weer thuis naar ik hoop ??? Voor hen die naar het zuiden moesten was het misschien een eindje omrijden, asfalt heeft ook niet het eeuwige leven en moet dan vervangen worden. Maar na weer een gezellige dag in de schitterende outillage van de Botanische Tuinen Utrecht zullen we daar maar niet over zeuren ))8.

Er was, jammer genoeg, ook concurrentie voor onze verkoopdag )--1. Zij die niet geweest zijn, kunnen maar beter weer spijt hebben _08.

1. Niet erg druk en er waren meer Belgische standhouders .......
2. ......... dan Belgische bezoekers, het merendeel daarvan hier gevangen op één foto !!!
3. Er waren ook enkele nieuwe gezichten (van Bertje en Gerrit R. heb ik verzuimd een foto te maken) aan de achterzijde van de stands te zien !!!

Wilt u meer foto's zien, kijk dan even hier https://www.facebook.com/media/set/?set=a.493921484037453.1073741838.420456184717317&type=1#!/media/set/?set=a.493921484037453.1073741838.420456184717317&type=1&comment_id=2899558&offset=0&total_comments=1&notif_t=photo_album_comment Sorry voor de erg lange URL.

Jan Fouquaert

Hmmmmm ....
Er waren, bij mijn weten, welgeteld drie Belgen die planten te koop aanboden.
Wat betreft bezoekers uit Belgenland waren ze toch met 6 man (inclusief de vrouwen) sterk.
De andere potentiële Belgen moesten werken, mochten niet buiten van hun wederhelft, moesten nog ettelijke planten van de vorige keren eindelijk planten, hun brandstoftank of hun portefeuille of beiden waren leeg, hun auto stond in panne, of als die niet in panne was, dan waren er dieven mee aan de haal, er hebben er ook een aantal gelift en die zijn nog altijd onderweg, ze hadden geen zin en zijn nu nog buxussen aan het planten in hun rotstuin, waren nog de voetbalmatch van de Rode Duivels tegen de Sjotten aan het herbekijken, vonden dat er te veel Belgen waren die planten verkochten  ...
Och, er zullen wel nog andere redenen zijn die ik niet kan verzinnen.  ;D
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Gerard Verweij

Citaat van: Cor van Kapel op  7 september 2013, 20:49:51
Nou we zijn allemaal weer thuis naar ik hoop ??? Voor hen die naar het zuiden moesten was het misschien een eindje omrijden, asfalt heeft ook niet het eeuwige leven en moet dan vervangen worden. Maar na weer een gezellige dag in de schitterende outillage van de Botanische Tuinen Utrecht zullen we daar maar niet over zeuren ))8.

Er was, jammer genoeg, ook concurrentie voor onze verkoopdag )--1. Zij die niet geweest zijn, kunnen maar beter weer spijt hebben _08.

1. Niet erg druk en er waren meer Belgische standhouders .......
2. ......... dan Belgische bezoekers, het merendeel daarvan hier gevangen op één foto !!!
3. Er waren ook enkele nieuwe gezichten (van Bertje en Gerrit R. heb ik verzuimd een foto te maken) aan de achterzijde van de stands te zien !!!

Wilt u meer foto's zien, kijk dan even hier https://www.facebook.com/media/set/?set=a.493921484037453.1073741838.420456184717317&type=1#!/media/set/?set=a.493921484037453.1073741838.420456184717317&type=1&comment_id=2899558&offset=0&total_comments=1&notif_t=photo_album_comment Sorry voor de erg lange URL.
Wie is die lelijke kerel met dat grijze shirt op foto 3 ?
Die andere lelijkerds op foto,2ken ik wel....... :P ((12

Gerrit Eijkelenboom

Citaat van: Gerard Verweij op  8 september 2013, 09:59:14

Wie is die lelijke kerel met dat grijze shirt op foto 3 ?

Dat is Gerard Verweij.  ;D

Citaat van: Gerard Verweij op  8 september 2013, 09:59:14

Die andere lelijkerds op foto,2ken ik wel.......

Ohoooo, Ingrid.... --6 --6 --6