Een laat voorjaar in Wallis

Gestart door Frankie Wulleman, 12 december 2013, 21:26:24

Vorige topic - Volgende topic

Frankie Wulleman

De allerlaatste: dit dier overziet zijn leefgebied...de koning der alpen.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Gerrit Roest

Hier is maar een woord voor, uniek
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Herman Mylemans

Citaat van: Frankie Wulleman op  4 januari 2014, 00:48:38
De allerlaatste: dit dier overziet zijn leefgebied...de koning der alpen.
Frankie prachtige foto's! Kijk wel uit dat je geen bok schiet!
Bouwel - provincie Antwerpen - www.gentians.be

Theo Stronks

Sublieme plaatjes Frankie  !!!!!!!!! ((14

Luc Gilgemyn

Dit lijkt wel een aflevering van National Geographic op het VRV forum !   :o ((14
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gyi Peelaerts

Echt zeer knappe foto's

daar kan ik van genieten Frankie  8) ((12 ((14

Gyi


Cor van Kapel

Citaat van: Luc Gilgemyn op  4 januari 2014, 10:56:01
Dit lijkt wel een aflevering van National Geographic op het VRV forum !   :o ((14
Sluit me geheel aan bij Luc,  -6( ((3 -((1 ((13, Frankie.
Als er een verkiezing zou worden georganiseerd voor de beste topic van het jaar, stemde ik op deze, werkelijk klasse Frankie.

Jos Beeren

Werkelijk een schitterende reportage die je ons daar voorgeschoteld hebt Frankie, bedankt voor de moeite die je daar toch voor genomen hebt!!!! ((14 ((14 ((14
3NJ
Jos Beeren
Weert,Limburg
Nederland

Jean-Pierre Hensen

Dit was echt genieten  ;)
Zeer mooie en leerrijke reportage  ((12
-6( ((13

Frankie Wulleman

Bedankt voor de lof, mensen, het is met veel plezier gedaan, maar het was nog een groter plezier om daar te zijn.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Met deze reeks is het nu echt wel afgelopen. Ik had op de laatste dag nog graag de Schynige Platte willen bezoeken met de bijhorende botanische alpentuin, maar een onvervalste regendag deed die plannen in het water vallen. Is er trouwens iemand die daar al eens geweest is?
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Danny Bonnez

Klasse reportage Frankie !!!!!!!!!!  -6( _02 dit was echt mee genieten vanuit onze zetel , heel erg bedankt !!! Je hebt ongetwijfeld een vakantie gehad om nooit meer te vergeten !
Ieper , West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Citaat van: Danny Bonnez op  4 januari 2014, 22:17:45
Klasse reportage Frankie !!!!!!!!!!  -6( _02 dit was echt mee genieten vanuit onze zetel , heel erg bedankt !!! Je hebt ongetwijfeld een vakantie gehad om nooit meer te vergeten !

Hoe zou ik dat ooit kunnen vergeten, Danny, de vele gletsjers, de marmotten op Saas Fee, de hoge bergpassen, de vele opwindende alpenplanten en uiteindelijk de steenbokken op Güggisgrat hebben er een te gekke vakantie van gemaakt.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Kris De Raeymaeker

Ik kan er echt niets meer aan toevoegen Frankie. Alle lof -die overigens helemaal op zijn plaats is !-is reeds uitgedeeld. Het was ook voor mij enorm boeiend en beklijvend . Dat laatste woord komt mij altijd eerst op als ik de rapportage moet beoordelen .
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "