Eerste VRV Lezingendag - 25 januari 2014 - te Gent

Gestart door Luc Gilgemyn, 18 december 2013, 10:39:41

Vorige topic - Volgende topic

Ruben Billiet

Met spijt in het hart kan ik er komende zaterdag niet bij zijn.
Ik ga op Galanthusjacht naar Myddleton House...

De tombola is echt wel indrukwekkend. Hoe graag ik ook galanthus zie, ik zou gaan voor de hepatica's  ;D
Voor elk wat wils dus...

''De leute'' allemaal en see you soon  ;)

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Chris Vermeire op 21 januari 2014, 20:16:50
omdat ik weet dat namen niet veel zeggen hier enkele foto's van de Hepatica's die ik meebreng voor de tombola

Bedankt Chris , dit zegt alles !  ((12
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Bert Stegeman

Ik wil even zeggen dat het weer een prachtige reeks tombola planten zijn.
Waarvoor ik de gevers wil bedanken ((14 ((14 -6( ((13 _02
Vorige keer had ik een lijstje gemaakt van wat ik eventueel wilde hebben .
Dat beviel me wel ga ik nu weer doen ((12

Frankie Wulleman

Citaat van: Chris Vermeire op 21 januari 2014, 20:18:43
en ook deze drie,
tot zaterdag, Chris

Een prachtige selectie, Chris, erg bedankt voor de gift.  ((14
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

Citaat van: Ruben Billiet op 21 januari 2014, 20:31:26
Met spijt in het hart kan ik er komende zaterdag niet bij zijn.
Ik ga op Galanthusjacht naar Myddleton House...

De tombola is echt wel indrukwekkend. Hoe graag ik ook galanthus zie, ik zou gaan voor de hepatica's  ;D
Voor elk wat wils dus...

''De leute'' allemaal en see you soon  ;)

Ook jij bedankt voor de galanthussen, Ruben.
Overigens een goede jacht toegewenst dit weekend.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Chris Vermeire op 21 januari 2014, 20:18:43
en ook deze drie,
tot zaterdag, Chris

Je moet eens meer langs komen Chris !!  -2( -7(

Dat wordt drummen voor de lotjes !!
Harelbeke-West-Vlaanderen

Marc Coolens

Amaai  wat een tombola aanbod zoals Ruben zegt de hepatica' mogen er ook zijn . :P
Er zitten noge vele bijou's tussen ((12

Danny De Raeymaeker

De zever loopt er af als ik dit allemaal lees en zie van die tombolaplanten.
Maar spijtig genoeg moet ik meedelen dat ik a.s. zaterdag helaas niet aanwezig kan zijn
hoe graag ik er ook zou willen bij zijn.
Vorig jaar had ik op een vergadering in februari andere verplichtingen wegens een
overlijden van één van de ouders in onze vriendenkring.
Helaas staat nu ook zaterdag een begrafenis op de agenda van één van de ouders van onze vrienden.
Het wil precies niet ophouden.
Amuseer jullie alvast en drink er één (of meer) op mijn gezondheid.
En dat de mooie tombolaplanten mooi verdeeld geraken onder de vele aanwezigen.
Danny De Raeymaeker uit Terhagen, provincie Antwerpen

Luc Gilgemyn

Citaat van: Gerard Verweij op 21 januari 2014, 16:39:40
Ik wens iedereen van de VRV een zeer genoeglijke zaterdag. ((14
Kan ik ook op afstand aan die tombola meedoen en zo ja, hoe doe ik dat? ))8

Jammer Gerard, voorlopig kunnen we de tombola nog niet "on line" aanbieden... je moet het vege lijf naar Gent verplaatsen als je voor die aantrekkelijke dingen in aanmerking wil komen !  :P
Harelbeke-West-Vlaanderen

Wim Boens

Citaat van: Luc Gilgemyn op 22 januari 2014, 17:15:56
Citaat van: Gerard Verweij op 21 januari 2014, 16:39:40
Ik wens iedereen van de VRV een zeer genoeglijke zaterdag. ((14
Kan ik ook op afstand aan die tombola meedoen en zo ja, hoe doe ik dat? ))8

Jammer Gerard, voorlopig kunnen we de tombola nog niet "on line" aanbieden... je moet het vege lijf naar Gent verplaatsen als je voor die aantrekkelijke dingen in aanmerking wil komen !  :P

Tja, er staat hier ook nog een Cyclamen intaminatum voor een zekere heer Verweij, maar daar we hem nooit zien in Gent, vrees ik dat hij ooit ook nog in de tombola verdwijnt  ;D ;D ;)
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Bert Stegeman

Citaat van: Danny De Raeymaeker op 21 januari 2014, 22:46:04
De zever loopt er af als ik dit allemaal lees en zie van die tombolaplanten.
Maar spijtig genoeg moet ik meedelen dat ik a.s. zaterdag helaas niet aanwezig kan zijn
hoe graag ik er ook zou willen bij zijn.
Vorig jaar had ik op een vergadering in februari andere verplichtingen wegens een
overlijden van één van de ouders in onze vriendenkring.
Helaas staat nu ook zaterdag een begrafenis op de agenda van één van de ouders van onze vrienden.
Het wil precies niet ophouden.
Amuseer jullie alvast en drink er één (of meer) op mijn gezondheid.
En dat de mooie tombolaplanten mooi verdeeld geraken onder de vele aanwezigen.

gecondoleerd Danny
Sterkte die dag.

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Danny De Raeymaeker op 21 januari 2014, 22:46:04
De zever loopt er af als ik dit allemaal lees en zie van die tombolaplanten.
Maar spijtig genoeg moet ik meedelen dat ik a.s. zaterdag helaas niet aanwezig kan zijn
hoe graag ik er ook zou willen bij zijn.
Vorig jaar had ik op een vergadering in februari andere verplichtingen wegens een
overlijden van één van de ouders in onze vriendenkring.
Helaas staat nu ook zaterdag een begrafenis op de agenda van één van de ouders van onze vrienden.
Het wil precies niet ophouden.
Amuseer jullie alvast en drink er één (of meer) op mijn gezondheid.
En dat de mooie tombolaplanten mooi verdeeld geraken onder de vele aanwezigen.

Heel jammer Danny maar er zijn natuurlijk omstandigheden en er zijn omstandigheden.
Jouw plaats is ongetwijfeld bij je vrienden de zaterdag , zij hebben je steun heel erg van doen ....
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerard Verweij

#42
Citaat van: Wim Boens op 22 januari 2014, 17:52:33
Citaat van: Luc Gilgemyn op 22 januari 2014, 17:15:56
Citaat van: Gerard Verweij op 21 januari 2014, 16:39:40
Ik wens iedereen van de VRV een zeer genoeglijke zaterdag. ((14
Kan ik ook op afstand aan die tombola meedoen en zo ja, hoe doe ik dat? ))8

Jammer Gerard, voorlopig kunnen we de tombola nog niet "on line" aanbieden... je moet het vege lijf naar Gent verplaatsen als je voor die aantrekkelijke dingen in aanmerking wil komen !  :P

Tja, er staat hier ook nog een Cyclamen intaminatum voor een zekere heer Verweij, maar daar we hem nooit zien in Gent, vrees ik dat hij ooit ook nog in de tombola verdwijnt  ;D ;D ;)
Ja, sorry, maar het is echt de afstand, hoor.
Misschien kun je die aan Luc G. meegeven?
Die komt nog wel eens naar onze lezingen (of Luc S. of Kris)
Anders zie ik je toch weer in Utrecht tijdens de voorjaarsverkoop?

Wim Boens

Citaat van: Gerard Verweij op 23 januari 2014, 10:55:11
Ja, sorry, maar het is echt de afstand, hoor.
Misschien kun je die aan Luc G. meegeven?
Die komt nog wel eens naar onze lezingen (of Luc S. of Kris)
Anders zie ik je toch weer in Utrecht tijdens de voorjaarsverkoop?

Geen probleem hoor, Gerard...I'm just pulling your leg  ;) ;) Hij geraakt wel tot bij jou!
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Luc Gilgemyn

Zo daags voor de lezing nog een kleine herinnering !

BELANGRIJKE INFO mbt PARKING !!!!!!

Wegens werken in de K. L. Ledeganckstraat zijn er vaak parkeerplaatsen te kort.  Op zo’n 400 meter afstand van de ingang van de botanische tuin is er echter ook een parking (in de Parklaan, tussen beide rijbanen in) waar er meestal heel wat plaats vrij is…deze valt ook onder de betalend parkeren-zone en de prijs is dezelfde als deze in de K.L. Ledeganckstraat. Hieronder een plannetje waar de ligging van deze parking op werd aangeduid.
*gele ster => parking


[attachimg=1]


Best is om bij de parkingmeter de optie "lang parkeren" of "Dagtarief" te gebruiken - dan kunt u voor 3 â,¬ de hele dag blijven staan !

Tot morgen !
Harelbeke-West-Vlaanderen