Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Mooi alweer Hendrik . Hier is ook Iris kuschakewiczii weer begonnen aan zijn jaarlijks huzarenstukje ....In elke scheut zie ik dikke knoppen komen , dus die zal wel vertrokken zijn voor eventjes ...
Citaat van: Danny Bonnez op 12 februari 2014, 17:40:33prachtige plant Kris , heeft het naar zijn zin zo te zien !Bedankt Danny , vind ik zelf ook .....ik denk dat ie het in jouw bollenbed ook wel is goed zou willen doen ......Hij behoort tot mijn favorieten omdat : hij hier goed bloeit , de kleur bevalt me en hij groeit aardig aan .Bovendien is het blad mooi en blijft de plant heel goed compact .Wat kan een mens meer willen ?
prachtige plant Kris , heeft het naar zijn zin zo te zien !
Trouwens prachtige planten van beide.Iris maracandica heb ik nog nooit gehad. Het ziet er een forse soort uit of heb ik het mis ?
Hele mooie is dat, Kris, een droge zomerrust voor deze schoonheid is allicht een must?
Citaat van: Frankie Wulleman op 12 februari 2014, 20:13:44Hele mooie is dat, Kris, een droge zomerrust voor deze schoonheid is allicht een must?Dat is wel "conditio sine qua non " Frankie .....
Iris galatica .Edit Luc : Ik heb deze juno uit de "diverse bloembollen" gehaald en hier ondergebracht Kris
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 17 februari 2014, 22:42:45Iris galatica .Edit Luc : Ik heb deze juno uit de "diverse bloembollen" gehaald en hier ondergebracht Kris Merci Luc , was ik zo ver weg dat ik hem daar heb gepost ?
Iris rosenbachiana 'Harangon' voor het tweede jaar op rij in bloei in mijn bollenbed ....... (Link naar bijlage)