Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Hij lijkt in elk geval niet op mijn aucheri, Kris - naar bloemkleur en constitutie zou ik gokken op C. biebersteiniana .. ?
nog een paar!De eerste is een heel kleine witte drabaBij de tweede foto is het twee voor de prijs van één, een witte en een purpere, plantje vorigjaar op de NRV beurs gekocht!bij de vierde foto van het prairie viooltje moet ik even vermelden dat deze eigenlijk veel donkerder paars is maar om de één of andere reden krijg ik hem niet zo op het scherm!
Twee soorten voor het eerst in bloei en vandaag op beeld gezet. Calceolaria fothergillii uit Z. Patagonia en Clematis marmoraria uit N. Zeeland.
Twee prachtige schatten uit het Zuidelijk halfrond, Ger ! Hier in bloei in de rotstuin :Alyssum handeliiArenaria alpina - elk jaar weer rijk bloeiend.Erigeron 'Canary Bird' is ook weer aan zijn bloeimarathon begonnen !
Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 april 2014, 21:26:06Twee prachtige schatten uit het Zuidelijk halfrond, Ger ! Hier in bloei in de rotstuin :Alyssum handeliiArenaria alpina - elk jaar weer rijk bloeiend.Erigeron 'Canary Bird' is ook weer aan zijn bloeimarathon begonnen !Arenaria alpina, waarschijnlijk niet moeilijk, maar ik heb die nog niet...moet daar ook eens verandering in brengen.
Calceolaria fothergillii
Citaat van: Frankie Wulleman op 18 april 2014, 21:38:06Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 april 2014, 21:26:06Twee prachtige schatten uit het Zuidelijk halfrond, Ger ! Hier in bloei in de rotstuin :Alyssum handeliiArenaria alpina - elk jaar weer rijk bloeiend.Erigeron 'Canary Bird' is ook weer aan zijn bloeimarathon begonnen !Arenaria alpina, waarschijnlijk niet moeilijk, maar ik heb die nog niet...moet daar ook eens verandering in brengen.Daar kan ik bij helpen, Frankie - ik heb hier heel wat zaailingen om aan een potteke toe te vertrouwen !