Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
En ja, het kan niet uitblijven... ook enkele hagelwitte exemplaren!
In eerste instantie lijken ze allemaal op mekaar, maar dat is zeker het geval niet wanneer je elke bloem naderbij bekijkt.
Citaat van: Frankie Wulleman op 16 september 2024, 21:14:44In eerste instantie lijken ze allemaal op mekaar, maar dat is zeker het geval niet wanneer je elke bloem naderbij bekijkt.De bloemen op foto 3 en 4 tonen een licht ruitjespatroon , heel mooie vorm is dat !
Prachtige beelden Frankie , de natuur op zijn best ....
Citaat van: Frankie Wulleman op 16 september 2024, 21:14:44In eerste instantie lijken ze allemaal op mekaar, maar dat is zeker het geval niet wanneer je elke bloem naderbij bekijkt.Prachtige beelden Frankie , erg mooie grote populatie ! Inderdaad er is zeker een grote variatie , dat was ook mijn bevinding toen ik er in 2020 was op een ander kalkgrasland . Ik zag toen ook enkele witte bloemen .......
Citaat van: Danny Bonnez op 17 september 2024, 17:53:55Citaat van: Frankie Wulleman op 16 september 2024, 21:14:44In eerste instantie lijken ze allemaal op mekaar, maar dat is zeker het geval niet wanneer je elke bloem naderbij bekijkt.Prachtige beelden Frankie , erg mooie grote populatie ! Inderdaad er is zeker een grote variatie , dat was ook mijn bevinding toen ik er in 2020 was op een ander kalkgrasland . Ik zag toen ook enkele witte bloemen .......Ik had niet gedacht dat de variatie zo groot was. Spijtig genoeg doet deze soort het niet zo goed in de tuin.
Misschien moet je'r toch eens aan denken om daar een tweede verblijf aan te schaffen !
Frankie, mooie foto's!
Prachtige beelden Frankie , erg mooie grote populatie ! Inderdaad er is zeker een grote variatie , dat was ook mijn bevinding toen ik er in 2020 was op een ander kalkgrasland . Ik zag toen ook enkele witte bloemen .......
Ik had niet gedacht dat de variatie zo groot was. Spijtig genoeg doet deze soort het niet zo goed in de tuin.
Voila, deze madam heeft het ook al zitten. De meest ongemakkelijke poses worden aangenomen om toch maar een deftige foto te kunnen nemen.