NRV-agenda 2014/2015

Gestart door Cor van Kapel, 25 mei 2014, 14:20:24

Vorige topic - Volgende topic

Bart Moerland

Kan aan mij liggen Cor....maar als ik naar de website van de NRV ga en het item aanklik...
krijg ik gewoon het zelfde foutieve programma...........
'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Cor van Kapel

Citaat van: Bart Moerland op  7 december 2014, 19:21:09
Kan aan mij liggen Cor....maar als ik naar de website van de NRV ga en het item aanklik...
Wees gerust Bart, het lag niet aan jouw, blijkt iets mis te zijn gegaan bij het uploaden van het aangepaste programma.
Als het goed is krijg je nu wel het aangepaste te zien.

Bart Moerland

Citaat van: Cor van Kapel op  7 december 2014, 22:11:33
Wees gerust Bart, het lag niet aan jouw, blijkt iets mis te zijn gegaan bij het uploaden van het aangepaste programma.

Iets mis met het 'Uploaden'....of met de 'Uploader'!!! --11 -1(
'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Gerard Verweij

Citaat van: Bart Moerland op  8 december 2014, 15:38:25
Citaat van: Cor van Kapel op  7 december 2014, 22:11:33

Iets mis met het 'Uploaden'....of met de 'Uploader'!!! --11 -1(
Iets zegt me dat de uploader is begonnen aan z'n winterslaap........................ ;)

Gerrit Eijkelenboom

Ik denk dat alle huishoudelijke zaken nu zijn gepasseerd en ik begin nog maar eens opnieuw met het promoten van mjin lezing tijdens de 'Doe dag'. op 20 december.

[attachimg=1]

Gerrit Eijkelenboom

[attachimg=1].

Deze spetterende bloem wordt uitgebreid besproken op mijn lezing over de bloemen van Kreta. Ik ga de naam hier niet verklappen, Als u het wilt weten komt u op 20 dec naar De Bilt.

Luc Gilgemyn

Je maakt het wel heel aanlokkelijk, Gerrit...  ((7

Even de agenda bijspijkeren !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerard Verweij

Citaat van: Luc Gilgemyn op 10 december 2014, 19:05:03
Je maakt het wel heel aanlokkelijk, Gerrit...  ((7

Even de agenda bijspijkeren !
Tegen een aantrekkelijke vergoeding komt Gerrit ook wel naar Gent, hoor.  --11

Wim Boens

Citaat van: Gerard Verweij op 10 december 2014, 19:07:10
Tegen een aantrekkelijke vergoeding komt Gerrit ook wel naar Gent, hoor.  --11

Wie betaald Gerrit voor al die keren die hij al naar Gent is gekomen  ))4  ))4  ))4  ;D  ;D
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Bert Stegeman

Ik heb de datum al een poos vastgelegd Gerrit tot dan

Gerrit Eijkelenboom

Tijdens een lezing over de flora van Kreta kunnen de orchideeën niet achterblijven.

U krijgt hier te horen wat u altijd al had willen weten over het sex leven van deze planten en dat is heel pikant.
Het is een dubieus onderwerp, dat zelfs leidde tot censuur op dat preutse eiland voor de kust van Vlaanderen, toen ik een artikel schreef voor de International Rockgardener. Dat alles krijgt u te horen volgende week zaterdag op de Doe-dag in De Bilt.

[attachimg=1]

Wim Boens

Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 13 december 2014, 13:08:03
Tijdens een lezing over de flora van Kreta kunnen de orchideeën niet achterblijven.

U krijgt hier te horen wat u altijd al had willen weten over het sex leven van deze planten en dat is heel pikant.
Het is een dubieus onderwerp, dat zelfs leidde tot censuur op dat preutse eiland voor de kust van Vlaanderen, toen ik een artikel schreef voor de International Rockgardener. Dat alles krijgt u te horen volgende week zaterdag op de Doe-dag in De Bilt.

Het sex leven op de Doe-dag...het is maw aangeraden uw eigen partner mee te nemen, anders wordt er u iemand toegewezen door het bestuur van de NRV!
Wim Boens

Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Frankie Wulleman

Citaat van: Wim Boens op 13 december 2014, 13:35:54
Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 13 december 2014, 13:08:03

Het sex leven op de Doe-dag...het is maw aangeraden uw eigen partner mee te nemen, anders wordt er u iemand toegewezen door het bestuur van de NRV!

Dan loont het de moeite niet om te gaan...er zitten alleen maar ouwe knarren in de NRV en geen schoon madammen naar mijn weten.  :D
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Cor van Kapel

Citaat van: Frankie Wulleman op 13 december 2014, 15:18:24
Dan loont het de moeite niet om te gaan...er zitten alleen maar ouwe knarren in de NRV en geen schoon madammen naar mijn weten.  :D
Gin madammen met n'n bontjas ))8 ))8.

Wim Boens

Citaat van: Frankie Wulleman op 13 december 2014, 15:18:24

Wat zeggen ze ook alweer van "nen ouden vélo...."  ;) ;)
Wim Boens