Najaarslezing VRV - 8 november 2014

Gestart door Luc Gilgemyn, 9 februari 2014, 11:58:27

Vorige topic - Volgende topic

Luc Gilgemyn

Citaat van: Bart Moerland op  6 november 2014, 23:07:04
Hoop dat jullie allemaal een heel leuke maar ook leerzame dag hebben!
En dat de omgang met elkaar de hechtheid in jullie VRV mag vergroten!
Soms best wel jammer dat ik door werk en afstand niet aanwezig kan zijn.
Maar ja een mens kan niet alles hebben.

Bedankt Bart !  Dat komt wel voor de bakker !
We hopen heel veel volk te mogen verwelkomen !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Theo Stronks

Verheug me op jullie lezingendag,de gemoedelijkheid die het uitstraalt siert jullie en pleziert mij.
Afstand en tijd speelt bij dan even geen rol !!.

Henk Wolfs

Ik wens iedere bezoeker een geweldige en leerzame dag. Ik kan er helaas wegens werkverplichtingen niet zijn. Ik troost me voorlopig maar met de gedachte dat er mooie verhalen over zullen komen.

Vriendelijke groeten,
Henk
KLEIN > kleiner > mooist

Bert Stegeman

Tot morgen voor wie er wel bij zijn.
Heb er nu al zin in. ((12 ((12

MaggiY

Hope you all enjoyed a really great day!
Aberdeen, North East Scotland, UK.

http://www.srgc.net/forum/index.php?action=forum

Bert Stegeman

Het was een prachtige dag.
En zeker met een spreker als Vojtech Holubec . prachtige foto's  ((12
((13 ((13 voor iedereen die deze dag mogelijk maakte.
Leuk om iedereen weer te zien.
En zeker ook nieuw komers leuk dat jullie er waren.
Zoals kris al zij het gaat goed met de vereniging.
Hoe vond je de lezing dag Jan?
Ik had je geen hand gegeven.
Maar volgens mij wel toevallig aan het begin de deur voor je open gehouden ))2
Ik had meerdere personen geen hand gegeven bij deze _07 _07.
Graag tot weer ziens

Wim Boens

Het was inderdaad een superdagje met een sublieme spreker,  een super-tombola en een schitterend publiek!!
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Luc Gilgemyn

Juist Wim en Bert, een echte topdag !
Een waardige afsluiter van ons jubileumjaar met een spreker die ons enkele kanten van de aardbol liet zien waar we nog niet zo vaak iets over hadden gezien.  Persoonlijk was ik wég van de lezing over het Tien Shan gebergte.
En wat een plantenkennis heeft Vojtech !!!
We waren ook aangenaam verrast door de talrijke opkomst van boven de Moerdijk !i  ((12 ((12
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom

Het was goed om eens te zien hoe onze Vlaamse vrienden hun zaakjes goed voor elkaar hebben. Een prachtige locatie om je vingers bij af te likken. De collegezaal met projectiescherm en geluidsinstallatie, tel je zegeningen.
Het tienjarige jubileum van een springlevende vereniging, proficiat!
De spreker, met een geweldige kennis inderdaad, dapper, in soms moeizaam Engels, zoekend naar woorden, en dat 3 lezingen achter elkaar, voorwaar een prestatie op zich. De beelden van vooral het Tien Shan gebied, een plantenwalhalla, Paraquilegiea's, Androsaces, Callianthemum, Sausurrea en ga maar door.
De tombola, een happening, die zoals Kris zei nu wel enige regie vooraf nodig heeft, een flink douceurtje voor de club zo lijkt het want de lotjes gingen grif van de hand.
Opvallend veel jonge Belgisch mensen in de zaal, dat zien we bij de NRV niet eigenlijk.
Een vermoeiende dag, vooral door de afstand (meer dan 500km) maar wel een om tevreden op terug te zien.

Ger van den Beuken

Sublieme lezingen van Vojtech. Vooral laatste lezing sprak me erg aan vooral natuurlijk ook door de vele herkenbare plaatjes van onze reis naar China verschillende jaren geleden. Perfecte opkomst gezien het aantal VRV leden. Iets waar we als NRV met 700 leden toch wel met enige afgunst naar kunnen kijken. Niets om op onze eigen locatie af te dingen maar met enige weemoed kijk je toch wel eens terug naar ons eigen Went gebouw.
Lezingen dagen zijn in tweezijdig opzicht erg belangrijk. Natuurlijk staan de lezingen zonder kijf voorop, maar het samenzijn in de break is misschien wel net zo belangrijk. Dit zijn die dagen bij uitstek om je vereniging weer extra spirit te geven. Bedankt  bestuur voor jullie geweldige organisatie maar ook voor het gezellig samenzijn onder genot van een heerlijke Vlaamse pint.

Jan Tholhuijsen

Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op  9 november 2014, 10:40:32
Het was goed om eens te zien hoe onze Vlaamse vrienden hun zaakjes goed voor elkaar hebben. Een prachtige locatie om je vingers bij af te likken. De collegezaal met projectiescherm en geluidsinstallatie, tel je zegeningen.
Het tienjarige jubileum van een springlevende vereniging, proficiat!
De spreker, met een geweldige kennis inderdaad, dapper, in soms moeizaam Engels, zoekend naar woorden, en dat 3 lezingen achter elkaar, voorwaar een prestatie op zich. De beelden van vooral het Tien Shan gebied, een plantenwalhalla, Paraquilegiea's, Androsaces, Callianthemum, Sausurrea en ga maar door.
De tombola, een happening, die zoals Kris zei nu wel enige regie vooraf nodig heeft, een flink douceurtje voor de club zo lijkt het want de lotjes gingen grif van de hand.
Opvallend veel jonge Belgisch mensen in de zaal, dat zien we bij de NRV niet eigenlijk.
Een vermoeiende dag, vooral door de afstand (meer dan 500km) maar wel een om tevreden op terug te zien.

Ik kan me volledig bij Gerrit aansluiten, behalve de 500 km, voor mij was het maar 120 km.
Kennis gemaakt met diverse mensen die ik tot nu toe alleen van het forum ken,  _07 erg leuk.
Ook mensen gemist met wie ik had willen praten, maar dat komt een volgende keer misschien.
Omgeving Roosendaal

Jan Tholhuijsen

Citaat van: Bert Stegeman op  8 november 2014, 21:09:08
Het was een prachtige dag.
En zeker met een spreker als Vojtech Holubec . prachtige foto's  ((12
((13 ((13 voor iedereen die deze dag mogelijk maakte.
Leuk om iedereen weer te zien.
En zeker ook nieuw komers leuk dat jullie er waren.
Zoals kris al zij het gaat goed met de vereniging.
Hoe vond je de lezing dag Jan?
Ik had je geen hand gegeven.
Maar volgens mij wel toevallig aan het begin de deur voor je open gehouden ))2
Ik had meerdere personen geen hand gegeven bij deze _07 _07.
Graag tot weer ziens

CiteerIk had je geen hand gegeven.

Dat vind ik ook jammer Bert, maar volgende keer doen we het over.
Omgeving Roosendaal

Gerard Verweij

Die pint van Ger heb ik gemist, wat op zich wel jammer is.
Reed mee met Gerrit en die had nog andere verplichtingen.
Heb evenals alle andere aanwezigen genoten van de lezing en weer wat gezichten bij namen van dit forum kunnen plaatsen.
Ik had na afloop 8 planten in mijn doosje....... ))2

Kortom, Chapeau organisatie !

Gerrit Eijkelenboom

Citaat van: Gerard Verweij op  9 november 2014, 11:45:44

Ik had na afloop 8 planten in mijn doosje....... ))2

Hoe doet ie dat, 8 lotjes kopen en dan 8 prijzen winnen.
Dat is altijd het oneerlijke van verlotingen he, zij die het verdienen krijgen het niet, en vooral andersom.

Lily-Anne Vereecken

Ook mensen gemist met wie ik had willen praten, maar dat komt een volgende keer misschien.
[/quote Jan T.]

Ik wil toch nog eens pleiten voor een vorm van herkenning . Bv een kleefetiket waar ( wie het wil) zijn naam op kan schrijven en op kledij aanbrengen tijdens de bijeenkomst. Er zijn ook voor mij nog heel wat mensen die gisteren aanwezig waren, waar ik reeds contact mee had op het forum, en die ik niet ontmoet heb wegens onbekend. Als sommigen dan echt zelden komen wegens de afstand of dergelijke, dan is dat een gemiste kans. Ben ik alleen met dat idee?
Verder echt enorm genoten van de lezing en van de contacten