Is er nog bloei in deze donkermaanden.... Natuurlijk als je goed kijkt. 
Een scheut van een Primula hybride B. die ik al eens in het voorjaar op de lens gezet heb.
Primula x allionii 'Joan Hughes' met een bloemknop. Hopelijk komt deze allionii hybride nog tot bloei.
Primula auricula 'Star Flower' die ook aan de derde bloemstengel van dit jaar bezig is.
Een verzameling van een paar Primel potten...
't Lijkt wel precies terug voorjaar bij u, Matthias. Heb je daar een verklaring voor?
Ik spreek er veel tegen Frankie....

Ik denk dat het door het microklimaat is. Beschut met hoge sparrenhagen= iets warmer, minder wind,enz..
Ook die korte warme periode van vorige maand zal er wel iets mee te maken hebben. Ik heb ook de golfplaten iets vroeger gelegd om de beginnende bloemknoppen een beetje te sparen.
In de rotstuin kwamen ook nog een paar bloemknoppen tevoorschijn. Maar door de regenval en dauw zijn de meeste niet tot bloei gekomen.
Het enige nadeel is dat wanneer er regenval is in de komende maanden. De rozetten minder snel opdrogen=minder wind in de rotstuin en de dauw veel langer blijft hangen.
Ik moet oppassen voor teveel watergift onder de golfplaten om botrytis en voetrot te vermijden. Ik gebruik nog steeds geen fungiciden,niks,nada
Het is het eerste jaar dat ik toch iets meer nabloei heb. Ik heb natuurlijk geen kas ter beschikking...
Ik ben benieuwd wat het voorjaar zal geven...Misschien iets minder bloei is niet uitgesloten.