VRV - KALENDER 2015

Gestart door Kris De Raeymaeker, 16 november 2014, 23:02:59

Vorige topic - Volgende topic

Bert Stegeman

voor wie er in 2012 niet bij was en nog twijfelt ( kan me niet indenken)
Kan hier de foto's van 2012 nog eens bekijken.  https://www.flickr.com/photos/mountainfan/sets/72157639210965754/
((12 ((12 ((12

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Bert Stegeman op 17 november 2014, 22:08:49
dat ziet er veel belovend uit kris.
dat worden weer wat ritjes jullie kant in.
verheug me er nu al op. ((2 _04

Ik ga weer trachten om het beste van mezelf te geven Bert .
We zien je weer graag verschijnen Bert , we zouden zelfs ongerust worden moest je er niet bij zijn ! Je bent al een halve Vlaming geworden hé ..... ((12
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Kris De Raeymaeker

#17
Citaat van: Danny Bonnez op 18 november 2014, 19:20:57
Het voorjaarsprogramma ziet er alvast TOP uit !!!  ((3   ((12 ((14

Wat betreft de lezingen kan ik je zeker al enkele unieke Crocussen beloven Danny .....Maar ook enkele superplanten voor de crevice  ;D
Maar ik post wel een keer- op een later tijdstip -een paar "appetizers " 
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Ruben Billiet op 18 november 2014, 17:32:40
Mijn reactie spreekt enkel mijn enthousiasme en blijdschap uit voor de trip naar Harlow uit ((12

Dat horen wij heel graag Ruben ! Het belooft weer een leuke bedoening te worden ........
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Bert Stegeman

#19
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 20 november 2014, 21:39:39
Citaat van: Bert Stegeman op 17 november 2014, 22:08:49
dat ziet er veel belovend uit kris.
dat worden weer wat ritjes jullie kant in.
verheug me er nu al op. ((2 _04

Ik ga weer trachten om het beste van mezelf te geven Bert .
We zien je weer graag verschijnen Bert , we zouden zelfs ongerust worden moest je er niet bij zijn ! Je bent al een halve Vlaming geworden hé ..... ((12

))2 ))2 het is altijd gezellig bij deze vrv vereniging.
we doen ons best om als we kunnen te komen.

Danny Bonnez

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 20 november 2014, 21:40:15
Citaat van: Danny Bonnez op 18 november 2014, 19:20:57
Het voorjaarsprogramma ziet er alvast TOP uit !!!  ((3   ((12 ((14

Wat betreft de lezingen kan ik je zeker al enkele unieke Crocussen beloven Danny .....Maar ook enkele superplanten voor de crevice  ;D
Maar ik post wel een keer- op een later tijdstip -een paar "appetizers "

Ik twijfel er niet aan dat het zeker een TOP lezing zal worden Kris , mag ik zeker niet missen !!!
Ieper , West-Vlaanderen

Ruben Billiet

Het is nog vroeg maar zou er al ergens een lijst zijn van welke de standhouders zijn in harlow?

Luc Gilgemyn

Citaat van: Ruben Billiet op 21 november 2014, 20:36:47
Het is nog vroeg maar zou er al ergens een lijst zijn van welke de standhouders zijn in harlow?

Die zijn nog niet bekend, Ruben - te gelegener tijd zullen we die graag meedelen.
Harelbeke-West-Vlaanderen

Bert Stegeman

#23
Gisteren kwam ik nog foto's tegen dat we naar Engeland geweest waren de Wisley Garden.
Toch maar even vlug op mijn eigen pagina gezet. https://www.flickr.com/photos/mountainfan/sets/
Wel even iets naar beneden scrollen. want het was in 2011 die staat dus onderaan
Maar wel leuk om weer te bekijken ((12

Ruben Billiet

Via Maggi Young (Via kit Strange) heb ik "hot of the press" de standhouders voor Harlow 2015!
We zullen een dikke portefuille nodig hebben LOL

Slack Top Alpines

Tim Ingram

Plant Base

Aberconwy Nursery

Hartside

Choice Landscapes

Edrom Nurseries

Pottertons Nursery

Little Heath Farm

W & S Lockyer

Jacques Amand International

The Plantsmans Preference

Thuya Alpines

Ian Butterfield

Keith Wiley, Wildside Nursery

Kris De Raeymaeker

Als je het volle pond wil geven wel Ruben  ;D
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Luc Gilgemyn

 ))(10 ))(10 ))(10

Alle informatie met betrekking tot onze VRV busreis van 28.02.2015 naar de AGS show in Harlow vindt u hier :

http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=1749.msg72228#msg72228
Harelbeke-West-Vlaanderen

Ruben Billiet

Ziezo, net overgeschreven en zeker van een plaats! Nu aftellen en verlangen naar 28 februari   ((3 ((3

Bert Stegeman

eerst de lezing van kris volgende week.
gezellig om de meeste weer te zien.
tot dan _01

Luc Gilgemyn

#29
Veel "natuur" is er in onze lage landen niet meer te vinden.
Met de VRV doen we toch elk jaar een inspanning om een natuurwandeling te organiseren in weer eens een andere regio.

Dit jaar trekken we met al die dat wil op 13 juni 2015 naar de Kalkgraslanden aan de Sint Pietersberg in de omgeving van Luik.

Je vindt alle nodige informatie op onze website hier : http://www.vrvforum.be/?p=3331

We hopen op een talrijke opkomst !!  ((3
Harelbeke-West-Vlaanderen