Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
.... ... ik moet op zoek naar een nieuw onderkomen voor deze Saxifraga "Kath Dryden" die er zó uit zag toen hij van onder de sneeuw vandaan kwam ...
Citaat van: Frankie Wulleman op 13 februari 2013, 20:23:21Nog maar eens extra plantmogelijkheden... . Heb je die zo gekocht of zelf gemaakt, Frankie? Hij lijkt me vrij nieuw.Wel een heel mooie. De trog , die er achter staat is ook heel mooi, zo met dat mos erop.Er zijn mensen, die dat zsm verwijderen, maar ik vind het wel wat hebben, hoor.
Nog maar eens extra plantmogelijkheden... .
Citaat van: Gerard Verweij op 13 februari 2013, 21:05:12Citaat van: Frankie Wulleman op 13 februari 2013, 20:23:21Nog maar eens extra plantmogelijkheden... . Heb je die zo gekocht of zelf gemaakt, Frankie? Hij lijkt me vrij nieuw.Wel een heel mooie. De trog , die er achter staat is ook heel mooi, zo met dat mos erop.Er zijn mensen, die dat zsm verwijderen, maar ik vind het wel wat hebben, hoor. volgens mij gebruik jij een mengsel met weinig toevoeging van turf of grond ,klopt dat?Waaruit bestaat jouw mengsel?Hij is nagelnieuw, Gerard, maar na een jaartje zal hij er eeuwenoud uitzien. En ja, het is er ééntje van eigen makelij.
Hij is nagelnieuw, Gerard, maar na een jaartje zal hij er eeuwenoud uitzien. En ja, het is er ééntje van eigen makelij.
Citaat van: Frankie Wulleman op 15 februari 2013, 22:45:45Citaat van: Gerard Verweij op 13 februari 2013, 21:05:12Citaat van: Frankie Wulleman op 13 februari 2013, 20:23:21Nog maar eens extra plantmogelijkheden... . Heb je die zo gekocht of zelf gemaakt, Frankie? Hij lijkt me vrij nieuw.Wel een heel mooie. De trog , die er achter staat is ook heel mooi, zo met dat mos erop.Er zijn mensen, die dat zsm verwijderen, maar ik vind het wel wat hebben, hoor. volgens mij gebruik jij een mengsel met weinig toevoeging van turf of grond ,klopt dat?Waaruit bestaat jouw mengsel?Hij is nagelnieuw, Gerard, maar na een jaartje zal hij er eeuwenoud uitzien. En ja, het is er ééntje van eigen makelij.
Citaat van: Luc Gilgemyn op 15 februari 2013, 22:06:06.... ... ik moet op zoek naar een nieuw onderkomen voor deze Saxifraga "Kath Dryden" die er zó uit zag toen hij van onder de sneeuw vandaan kwam ... In mijn nieuwe trog is er nog plaats zat, Luc.
Citaat van: Luc Gilgemyn op 15 februari 2013, 22:06:06.... ... ik moet op zoek naar een nieuw onderkomen voor deze Saxifraga "Kath Dryden" die er zó uit zag toen hij van onder de sneeuw vandaan kwam ... Ook in mijn grote rotstuin en 3 kleine crevice-gardens is er nog plaats genoeg, die vier rotstuinen zouden het Saxje wel graag zien komen.
Over deze redenering moet ik nog eens nadenken, Jan...en één keer zal wellicht niet volstaan... --3
Citaat van: Frankie Wulleman op 13 februari 2013, 20:23:21Nog maar eens extra plantmogelijkheden... . Ben het eens met al mijn voorgangers ! Met heel veel kennis en goede smaak gedaan Frankie .Slechts 1 vraagje ....hoe hoog is hij ? Hij lijkt me nogal laag , vind je dat geen probleem ivm het sneller droog komen ed ...?