Nog eentje die momenteel bloeit is : 'Spindlestone Surprise '
Wat een toeval, hier bloeit hij net ook... 
Ik heb de groep deze zomer verstoord en uitgedund, daardoor staan de bloemen ook minder mooi gegroepeerd. Ik heb ook de indruk dat het vruchtbeginsel minder geel is dan voorgaande jaren en ook die bij jou Kris ...
Zou dat met die verstoring te maken kunnen hebben ? Ik heb nog dergelijke verhalen gehoord. Al moet je met die tonaliteit van het geel wel voorzichtig zijn, dat kan natuurlijk ook aan de camera of de lichtomstandigheden liggen... 
Goed dat je het vernoemt Luc .... Dat gele vruchtbeginsel heb ik nooit gekregen zoals ik het soms zie bij andere liefhebbers/verzamelaars ... Ik heb momenteel 3 "gele " cultivars .
Zijnde , bovengenoemde + 'Wendy's gold' en 'Grakes Yellow' . Geen van de drie heb ik echt ooit zo geel gezien als ik dat hoopte/verwachtte ...of zie op sommige foto's .
Ik kreeg nu via ruil van iemand 'Bill Clark ' en die is pas toe gekomen en zag zeker meer "geel "
Ik vermoed dat het ook iets te maken heeft met het soort grond waar ze in groeien ? Of de hoe ze opgekweekt worden?