Allez zeg, het wordt tijd dat de wetenschap mensen kan klonen, kan men eerst met mij beginnen, ik moet steeds keuzes maken tussen een vrouw, 4 kinderen, 4 honden, 4 of meerdere hobby's afhankelijk van mijn eigen goesting en posten op FB of aldaar hierzo ...

Enfin, hier en daar een picture kan nog, eerst nog een paar gasten met meer knop dan bloem, enfin in het algemeen nog niet veel bloemen te ontwaren :
1/ Allendale Billows, buiten in een oud zandbed waar ik een crevice van gemaakt heb.
2/ Dronfield Manor, groeit in een oeroude versteende boomstam waar ik eerst wat Androsace in geplant had, maar die werden meedogenloos opgevreten door familie van de ercargots .. Saxen lukken veel beter, ha ha. Deze Dronfield ziet er voor mij ook lekker uit, dit in tegenstelling tot andere Saxen die duidelijk te lijden hadden van eerst kurkdroog weer en dan was het verzuipen.
3/ Grosser Prinz, hmm, heb ik al een tijdje, maar is moeilijk, toch in deze trog voelt die zich best lekker.
4/ Allendale Jo, residerend in een klein trogje exclusief voor Allendale klanten.