Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Ook aan de bloei van scardica valt weinig plezier te beleven ....
Saxifraga 'Mirko Webr' met talrijke bloemen.
De laatste ontwikkelingen bij 'Tenerife '
Deze graag posten, als ie volledig in bloei staat, lijkt me spectaculair!
Zelfs goeie ouwe 'Cumulus ' laat het afweten dit jaar ...
Kris, die heeft zeker teveel bewolking gezien!
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 11 februari 2020, 14:48:48De laatste ontwikkelingen bij 'Tenerife 'Citaat van: Gerard Verweij op 23 februari 2020, 13:59:13Deze graag posten, als ie volledig in bloei staat, lijkt me spectaculair!Even deze belofte inlossen Gerard ....maar helemaal vol komen ze dit jaar spijtig genoeg niet ...Echt een pover Saxen jaar ..
Merci voor de verduidelijkingen Jan ! Saxifraga 'Tysoe Burgundy' heeft het gepresteerd om 3 bloempjes te produceren waarvan één zonodig al door een slak werd aangevallen. Wel een superbe kleur wat mij betreft.(ook weer een aantal rozetten afgestorven)Ik heb de indruk dat die 'Tysoe' reeks geen gemakkelijke jongens zijn...
Citaat van: Luc Gilgemyn op 18 februari 2020, 11:28:49Merci voor de verduidelijkingen Jan ! Saxifraga 'Tysoe Burgundy' heeft het gepresteerd om 3 bloempjes te produceren waarvan één zonodig al door een slak werd aangevallen. Wel een superbe kleur wat mij betreft.(ook weer een aantal rozetten afgestorven)Ik heb de indruk dat die 'Tysoe' reeks geen gemakkelijke jongens zijn...Hier ook nog in pot (je) met slechts enkele bloempjes Luc ...
Twee stuks die hier toch vrij aardig beginnen te bloeien :Saxifraga 'Gregor'enSaxifraga 'Allendale Bonny'