Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Crocus fleischeri , "striped form" van Chios ...
Een beauty Kris.
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 2 februari 2025, 10:00:10Ook Crocus ruksansii had een beetje steun nodig ....Citaat van: Luc Gilgemyn op 3 februari 2025, 15:16:56Supermooi, nog maar eens!Hier is hij niet door de budgetcontrole geraakt Kris! Het faillissement zit er hier aan te komen Luc ...
Ook Crocus ruksansii had een beetje steun nodig ....
Supermooi, nog maar eens!Hier is hij niet door de budgetcontrole geraakt Kris!
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 2 februari 2025, 16:22:02Dit is inderdaad ouwe getrouwe parkinsonii Danny ...Citaat van: Luc Gilgemyn op 3 februari 2025, 15:12:03Hier staat hij al 25 jaar of meer in de tuin, maar hij is achterop bij het hete Rumst blijkbaar, nog geen bloem te zien ! Wel kijk eens aan ..betere reclame kan toch niet ?Ik vind het een super soortje,maar de aangroei is nu ook niet in verhouding.Hoe is dat bij jou Luc ?
Dit is inderdaad ouwe getrouwe parkinsonii Danny ...
Hier staat hij al 25 jaar of meer in de tuin, maar hij is achterop bij het hete Rumst blijkbaar, nog geen bloem te zien !
Citaat van: Luc Gilgemyn op 1 februari 2025, 18:20:43Crocus atticus 'Bowles white' - even na de middag werd het heel warm in de veranda en gaf hij zich in al zijn details bloot.Luc , ik heb je niet gezien maar het lijkt erop dat we op dezelfde plek waren .....
Crocus atticus 'Bowles white' - even na de middag werd het heel warm in de veranda en gaf hij zich in al zijn details bloot.
WoW !!! Dat is wel de mooiste fleischeri die ik ooit zag Kris ! Is dat een eigen collectie ??
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 3 februari 2025, 21:42:32Crocus fleischeri , "striped form" van Chios ...Citaat van: Luc Gilgemyn op 4 februari 2025, 18:27:13 WoW !!! Dat is wel de mooiste fleischeri die ik ooit zag Kris ! Is dat een eigen collectie ??Neen Luc , dit is een Janis plant ....
Was dat toeval Kris of had hij die vorig jaar afzonderlijk op zijn lijst ? In welk geval dat wel eens een bijkomende reden voor het dreigend faillissement zou kunnen zijn...
Citaat van: Luc Gilgemyn op 4 februari 2025, 18:32:25Was dat toeval Kris of had hij die vorig jaar afzonderlijk op zijn lijst ? In welk geval dat wel eens een bijkomende reden voor het dreigend faillissement zou kunnen zijn... Hij stond vorig jaar gewoon op zijn lijst Luc , was niet eens super duur ....
Ik heb je ook niet opgemerkt Kris - wel een beetje storend dat den Bowles zo maar al zijn 'private parts' laat zien...
Dat zal Janis Pluksans een zorg wezen Kris
De eerste sieberi van dit seizoen is hier ook een feit ....
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 3 februari 2025, 21:42:32Crocus fleischeri , "striped form" van Chios ...Citaat van: Theo Stronks op 4 februari 2025, 09:19:14Een beauty Kris.Zoals ik ze ooit heb zien groeien in Chios Theo . Maar ze zijn niet allemaal gestreept daar hoor. Slechts enkelingen. Ik hoop dat ik hem deze keer kan overhouden want een vorig exemplaar had blijkbaar maar een beperkte houdbaarheidsdatum .
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 4 februari 2025, 21:05:30De eerste sieberi van dit seizoen is hier ook een feit ....En ja ....