Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Saxifraga Mariet Beuken
En wat te denken van de eenzame schoonheid van 'Johann Wolfgang Goethe'
Hier wat favoriete Saxjes :Eerst en vooral 'Daylight', wat wil je nog meer, goede bloeier, mega bloemen en reuze kleur ....Daarna 'Maria Callas' ook al prachtkleur me dunkt, eentje in een crevice en eentje groeiend in marmer.
Citaat van: Jan Fouquaert op 11 maart 2025, 19:32:16Hier wat favoriete Saxjes :Eerst en vooral 'Daylight', wat wil je nog meer, goede bloeier, mega bloemen en reuze kleur ....Daarna 'Maria Callas' ook al prachtkleur me dunkt, eentje in een crevice en eentje groeiend in marmer.Ik kende "daglicht" nog niet Jan maar hij gaat meteen op mijn wishlist
Ik kende "daglicht" nog niet Jan maar hij gaat meteen op mijn wishlist
Zal er een paar van stekken, ook voor mij want ik had er twee in mijn crevice, maar die zijn allebei ter ziele gegaan.
Hier een paar troggen. Altijd hetzelfde, het ene jaar doen sommige Saxen het goed, het andere jaar zijn het andere, sommige jaren bijna allemaal ...dit jaar is wel een uitzonderlijk jaar wat betreft slakken ! Ondanks alle regen, bijna geen slakkenvraat. Ik denk dat de meeste slakken deze winter gewoon verdronken zijn, ha ha.