Toon Hermans zou zeggen '' potverdorie nog eens aan toe'' Ik zeg '' hoe krijg je het voor elkaar Kris?'' dit zijn 2 soorten ( Oxalis erythrorhyza en Lecanophora subacaule) die nog aan mijn verlanglijstje ontbreken. Had toendertijd in Argentinie toch beter mijn best moeten doen, maar misschien dat we in januari een nieuwe kans krijgen, alhoewel, het zou toeval zijn.
Ja Ger, maar bij Toon ruist er ok altijd iets in het struikgewas ...

Van Oxalis erythrorhiza kan ik je wel materiaal bezorgen.Heb nu 3 exemplaren en het lijkt me veel veiliger om zulke delicate zaken wat te spreiden!
Ben zeker dat we weer een paar mooie" swaps" kunnen maken , want er zijn nog enkele van je mooie Oxalissen die ook nog op mijn verlanglijstje staan.
Zoals je weet zou ik je maar al te graag aan de Lecanophora helpen , maar zoals je ook al weet bijt ik voorlopig de tanden stuk op de vermeerdering.Ik zou me veel comfortabeler voelen als er links en rechts wat materiaal bij vrienden zit.Je kent mijn principe ,als er dan iets misgaat heb je nog wat/iemand om op terug te vallen...
Misschien moeten we toch nog eens samen overleggen hoe we dat ding kunnen vermeerderen.