Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Een plant aangekocht als die fameuze kruising tussen Ramonda en Jankaea, maar het ziet er mij een 'gewone' Jankaea uit? Leuk, maar weer eens in 't zak gezet...
Citaat van: Frankie Wulleman op 8 mei 2017, 22:33:02Een plant aangekocht als die fameuze kruising tussen Ramonda en Jankaea, maar het ziet er mij een 'gewone' Jankaea uit? Leuk, maar weer eens in 't zak gezet...We hebben het al ver gebracht hé Frankie, als we het ontgoocheld over een "gewone" Jankea hebben...
Citaat van: Frankie Wulleman op 8 mei 2017, 22:33:02Een plant aangekocht als die fameuze kruising tussen Ramonda en Jankaea, maar het ziet er mij een 'gewone' Jankaea uit? Leuk, maar weer eens in 't zak gezet...Ik heb hier nog geen Jankaea in de tuin maar uw plant ziet er toch heel mooi uit , Frankie !
Een blikvanger in de tuftuin is ongetwijfeld deze flinke pol Astragalus angustifolius en bovendien een echte bijenlokker.
Verrassend, Silene zawadski op de tufsteen, blijft lekker klein en compact.
Citaat van: Frankie Wulleman op 24 mei 2017, 23:04:58Een blikvanger in de tuftuin is ongetwijfeld deze flinke pol Astragalus angustifolius en bovendien een echte bijenlokker.Daar is ie weer, dat mega kussen, prachtig hoor.
Schoon volk op de tufstenen met Globularia incanescens en Arenaria alfacariensis.