Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Een close-up van de bloem leidt tot een verrassend beeld
Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 24 mei 2014, 16:23:43Een close-up van de bloem leidt tot een verrassend beeldHarig
Campanula thessala met op opstaande bloemen vind ik ook wel mooi (foto 1)Een wat grotere Hypericum aan de rand van de crevice is deze Hypericum 'Archibald' (foto 2)Ook aan de rand bloeit nog steeds deze Gentiana verna 'Anguosa' (foto 3)En nog een overzichtje
(Link naar bijlage) (Link naar bijlage) Dianthus callizonus, ook hier in de spletentuin. Een close-up van de bloem leidt tot een verrassend beeld
Citaat van: Danny Bonnez op 18 mei 2014, 11:33:24Campanula thessala met op opstaande bloemen vind ik ook wel mooi (foto 1)Een wat grotere Hypericum aan de rand van de crevice is deze Hypericum 'Archibald' (foto 2)Ook aan de rand bloeit nog steeds deze Gentiana verna 'Anguosa' (foto 3)En nog een overzichtjeZiet er goed uit Danny maar aangezien het afgeladen vol geraakt dringt zich een tweede stukje op .....
Een zicht op een stukje crevice.
Citaat van: Johan Keulemans op 31 mei 2014, 12:46:16Een zicht op een stukje crevice.Bijzonder mooi stapelmuurtje en stukje crevice Johan ! Heb ik het goed dat deze stenen violetto leisteen is ?
Citaat van: Danny Bonnez op 1 juni 2014, 20:05:13Citaat van: Johan Keulemans op 31 mei 2014, 12:46:16Een zicht op een stukje crevice.Bijzonder mooi stapelmuurtje en stukje crevice Johan ! Heb ik het goed dat deze stenen violetto leisteen is ?Zou kunnen Danny. Een gekregen paard ..........