Foto van de dag

Gestart door Roland de Boer, 9 augustus 2010, 12:52:41

Vorige topic - Volgende topic

Kris De Raeymaeker

Geen gemakkelijke bloem om te fotograferen....al eens geprobeerd om die ruitjes er allemaal heel haarscherp op te krijgen ? Je kan dat pas goed zien als je inzoemt op een foto...

[attachimg=1]
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Eijkelenboom

Op deze eerste herfstdag wordt Cerastium alpinum ssp. lanatum bedolven onder dauw.[attachimg=1]

Kris De Raeymaeker

Dat is een heel bijzondere foto Gerrit . Hoedje af voor dit kunstwerk.  ((14 -6(
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Peter Rijntjes

Ik vind allebei de foto's mooi!

((12

Luc Gilgemyn

Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op  1 september 2014, 18:18:58
Op deze eerste herfstdag wordt Cerastium alpinum ssp. lanatum bedolven onder dauw.[attachimg=1]

Schitterend tafereel, Gerrit ! En wat voor een timing !   :o :o  Je had wellicht niet meer dan een paar minuten de tijd om zo'n plaatje te schieten vooraleer de dauw verdween in de eerste zonnestralen !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Wim Boens

Gewoonweg subliem, Gerrit!
Wim Boens
Wingene - West-Vlaanderen

Website VRV: http://www.vrvforum.be/
Facebook pagina VRV: http://www.facebook.com/pages/VRV-Vlaamse-Rotsplanten-Vereniging/351755598192270

Cor van Kapel

Sluit me bij de voorgaande schrijvers aan Gerrit, mooie foto knap gekozen moment ((3 ((3 -6(.

Gerrit Eijkelenboom

Dank u voor de complimenten heren. Het was idd even rennen vanmorgen om de snel rijzende zon voor te zijn. Meer vanwege schaduw dan de dauw.

Gert Hoek

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 26 augustus 2014, 21:53:21
Wat "tegenlicht " , een streepje zonlicht , een groepje " naakte begijnen "  ( dit is  de sprekende volksnaam van de herfsttijloos) en dan dansen er schimmen in het rond .

((12

Lily-Anne Vereecken

Heel mooi Gerrit! Je kent er wat van om mooie foto's te maken!

Gerrit Eijkelenboom

Gerrit Eijkelenboom

Nazomerochtendzon

Gerard Verweij

Gert Hoek

Cor van Kapel

Knappe opname Gerrit ((3 -((1 -6(, dit vind ik mooier dan de foto's met zwarte achtergrond die je hier wel eens plaatst.