In het Nederlands taalgebied is er over rotstuinen en -planten niet zo gek veel verschenen Gyi.
De beste boeken zijn naar mijn mening de 2 van Wiert Nieuman :
Rotstuinen - uitgave Groen Boekerij 1991 - ISBN 90 210 0084 9
en
Rotsplanten - uitgave Groen Boekerij 1994 - ISBN 90 215 2086 9
Die boeken zijn echter al een tijdje oud, ik weet niet of die nog makkelijk te vinden zijn - misschien eens op de tweedehands markt proberen.
Verder is er het uitstekende "Handboek voor de Rotstuin" uitgegeven vorig jaar door de NRV - als lid kreeg je dat boek daar vorig jaar gratis toegestuurd - nu is het er in elk geval ook nog te krijgen. Ik meen zelfs dat Kris De Raeymaeker, onze voorzitter, er een aantal in bezit heeft voor geĂ¯nteresseerden van de VRV.
(Mocht je op 5 november naar de VRV lezingdag komen in Gent dan kan hij misschien een exemplaar mee brengen voor u - ik meen mij te herinneren dat de prijs rond de 25 € is)
Nog meer lectuur vindt u natuurlijk ook op onze website, waar u als lid van de VRV toegang heeft tot de ingescande nummers van alle tijdschriften sinds het begin.
(opgelet : toegang met uw wachtwoord van de website !! - niet van het forum)
Ik meen te weten dat u ook lid bent van de NRV. Daar kan u ook op hun website alle oude tijdschriften bekijken (ook na registratie daar)
Da's alles samen minstens 2 winters leeswerk Gyi

Ik zou zeggen : aan de slag !
In het Engels, Duits en Frans zijn er ook een aantal uitgaven (aanzienlijk meer dan in het Nederlands), maar die zal ik u momenteel dan besparen.
Aarzel niet ons te contacteren mocht je nog vragen hebben !
Succes