Overige houtige gewassen

Gestart door Frankie Wulleman, 3 april 2010, 19:28:53

Vorige topic - Volgende topic

Bart Moerland

Heel mooi Johan,heb deze niet maar vraag mij af word ze niet te groot?
'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Bert Stegeman

In mijn voortuin staat deze Acer er al weer  ((2 bij.
Toch elk jaar weer een leuk boompje in de voortuin.
word niet groot af en toe beetje snoeien.
volgens mij ooit gekocht bij Herman Geers

Jan Tholhuijsen

Citaat van: Bert Stegeman op 13 april 2015, 21:46:17
In mijn voortuin staat deze Acer er al weer  ((2 bij.
Toch elk jaar weer een leuk boompje in de voortuin.
word niet groot af en toe beetje snoeien.
volgens mij ooit gekocht bij Herman Geers

((14 ((14 ((14
Omgeving Roosendaal

Bart Moerland

In het avondlicht......de bloei van Salix repens 'Iona'
'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Luc Gilgemyn

Heel sfeervol in beeld gebracht, Bart !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jan Tholhuijsen

Citaat van: Bart Moerland op 16 april 2015, 00:25:57
In het avondlicht......de bloei van Salix repens 'Iona'

Die hoort op 'Foto van de dag'   ((14 ((14
Omgeving Roosendaal

Frankie Wulleman

Mooi he Bart die wilgenkatjes, dit zijn de katjes van Salix simulatrix.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Theo Stronks

Deze keer maar onder dit topic geplaatst Cassiope Bearsden.

Bart Moerland

Citaat van: Frankie Wulleman op 16 april 2015, 21:33:00
Mooi he Bart die wilgenkatjes, dit zijn de katjes van Salix simulatrix.


Ja,prachtig,maar deze word aardig groot of niet?
'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Bart Moerland

Citaat van: Theo Stronks op 24 april 2015, 18:54:01
Deze keer maar onder dit topic geplaatst Cassiope Bearsden.


Niet slecht Theo,daar kan Jan z'n 'cumulus' niet tegen op.
'Saxifrages...the Backbone of the real Rockgarden'

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Theo Stronks op 24 april 2015, 18:54:01
Deze keer maar onder dit topic geplaatst Cassiope Bearsden.

Toppie , prachtig exemplaar Theo ! Zonder meer ...........
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Luc Gilgemyn

Citaat van: Theo Stronks op 24 april 2015, 18:54:01
Deze keer maar onder dit topic geplaatst Cassiope Bearsden.

Helemaal eens met de voorgangers Theo : een prachtplant !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Theo Stronks

De eerste bloemen in deze Boompioen.

Gerrit Roest

Een ministruikje in bloei, Berberis X stenophylla ‘Corallina Compacta’
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Jan Tholhuijsen

Citaat van: Gerrit Roest op  8 mei 2015, 10:37:11
Een ministruikje in bloei, Berberis X stenophylla ‘Corallina Compacta’

Mooi Berberis'je  ((14 ((14
Omgeving Roosendaal