Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Tegenwoordig in pot na enkele mislukkingen elders : Silene hookeri
Deze Androsace Mathildae 'Trileata' staat in de crevice en bloeit in twee kleuren.Ik vraag mij af, of dit vaker voorkomt.
Citaat van: Gerard Verweij op 26 juni 2012, 09:17:00Deze Androsace Mathildae 'Trileata' staat in de crevice en bloeit in twee kleuren.Ik vraag mij af, of dit vaker voorkomt.Gerard ik heb nog nooit van 'Trileata' gehoord. Soms worden er bij het verspenen wel meerdere zaailingen in een potje gezet en zijn de twee kleuren twee verschillende planten die door elkaar gegroeid zijn.
Het staat toch echt op het kaartje.Oeps, is Triliata.Simpele verklaring, bedankt.
Citaat van: Gerard Verweij op 26 juni 2012, 14:43:21Het staat toch echt op het kaartje.Oeps, is Triliata.Simpele verklaring, bedankt.mathildae en ciliata.
Een Dianthus hybride (ooit gezaaid als Dianthus haematocalyx ssp. pindicola, dewelke het zeker niet is)
Gisteren even een bezoekje bij een colega gebracht .In de tuin kwamen we deze mooie bloem tegen, wie kan me deze bloem een naam geven en wat is de beste standplaats , kan men er zaad van plukken en zelf uitzaaien.gr Gyi