NRV-agenda najaar 2012 / voorjaar 2013

Gestart door Cor van Kapel, 20 mei 2012, 13:40:53

Vorige topic - Volgende topic

Cor van Kapel

Nou trek uw agenda maar ;D, de NRV-agenda voor het najaar 2012 en het voorjaar 2013 :o, staat online, zie http://www.rotsplantenvereniging.net/agenda.html.

Kunnen jullie niet meer met de smoes aankomen dat je het niet tijdig wist  -3)(!!

Luc Gilgemyn

Bedankt Cor !  Geen excuses mogelijk !  )))7
Harelbeke-West-Vlaanderen

Cor van Kapel

#2
Kris heeft vast een tipje van de sluier opgelicht en geeft ons vast een voorproefje ((12 waarover zijn lezingen op 20 oktober a.s. zullen gaan, zie hier http://www.rotsplantenvereniging.net/agenda.html. Foto's volgen zodra ik ze heb mogen ontvangen.

Edit: Foto's geplaatst  ((12 ((14.

Luc Gilgemyn

We zullen er zijn Cor - of wat had je gedacht...  ;D ;)
Harelbeke-West-Vlaanderen

Cor van Kapel

Maar goed dat de electronische agenda is uitgevonden :-X, daarin kun je blijven wijzigen. Zo ook in de agenda van de NRV, daarin zijn weer enkele wijzigingen doorgevoerd, zie hier http://www.rotsplantenvereniging.net/agenda.html.

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Cor van Kapel op  1 oktober 2012, 21:17:30
Kris heeft vast een tipje van de sluier opgelicht en geeft ons vast een voorproefje ((12 waarover zijn lezingen op 20 oktober a.s. zullen gaan, zie hier http://www.rotsplantenvereniging.net/agenda.html. Foto's volgen zodra ik ze heb mogen ontvangen.

Euh  --6 ))2 Ik moet je dus nog een foto sturen Cor......
Maar om het goed te maken zal ik de komende dagen er ook hier enkele posten .
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Cor van Kapel

#6
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 10 oktober 2012, 23:47:18
Euh  --6 ))2 Ik moet je dus nog een foto sturen Cor......
Maar om het goed te maken zal ik de komende dagen er ook hier enkele posten .
--20 --2 2-)( -3)( --2 -1(

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Cor van Kapel op  1 oktober 2012, 21:17:30
Kris heeft vast een tipje van de sluier opgelicht en geeft ons vast een voorproefje ((12 waarover zijn lezingen op 20 oktober a.s. zullen gaan, zie hier http://www.rotsplantenvereniging.net/agenda.html. Foto's volgen zodra ik ze heb mogen ontvangen.

Met nog een weekje te gaan licht nog een klein tipje van de sluier ....
Deze bloemen zijn nu nog gesloten , maar ik verwacht dat ze allen zullen open komen tegen zaterdag .
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Kris De Raeymaeker

En het zullen niet alleen bolgewassen zijn maar ook orchids en mediterrane planten en rotsplanten (maar die laatste laat ik nog niet zien )
Een beetje spanning mag misschien nog wel ?
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerard Verweij

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 13 oktober 2012, 23:13:45
En het zullen niet alleen bolgewassen zijn maar ook orchids en mediterrane planten en rotsplanten (maar die laatste laat ik nog niet zien )
Een beetje spanning mag misschien nog wel ?
Heel mooi, Kris.
Zie er nu al naar uit, helemaal als ik nu naar buiten kijk!

Frankie Wulleman

Die zullen nogal verwend worden, zeg, daar in Utrecht. Leg de nodige handdoeken en slabbetjes maar alvast klaar, NRV-ers!
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Cor van Kapel

Citaat van: Frankie Wulleman op 14 oktober 2012, 09:34:21
Die zullen nogal verwend worden, zeg, daar in Utrecht. Leg de nodige handdoeken en slabbetjes maar alvast klaar, NRV-ers!
De VRV-ers zijn geloof ik een  ((6 ((6 ((6 reputatie aan het opbouwen ))4.

Theo Stronks

Fantastische plaatjes Kris !!!!!!!!!!!!!

Kris De Raeymaeker

Bedankt jongens , blij dat ik op jullie interesse mag rekenen. Ja Frankie, Cor en Theo , jullie gaan me straks nog plankenkoorts aanmeten door de lat zo hoog te leggen . Ik ga me uiteraard voor 100 procent geven . De foto's zijn inmiddels geselecteerd. Als de techniek het nu niet laat afweten (dat blijft voor mij altijd een beetje een nachtmerrie )of andere omstandigheden roet in het eten komen gooien hoop ik jullie een mooie presentatie te kunnen voorschotelen.
Ik ben alvast  blij met de uitnodiging en hoop zaterdag weer vele vrienden te mogen ontmoeten.   
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Eijkelenboom

Op de valreep nog even een vraagje Kris. Gelet op de titel, gaat jouw lezing in het Engels?